SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Business Marketing Management - B2b

Business Marketing Management - B2b

Business Marketing Management

B2b
Thomas Speh og Michael Hutt
(2012)
Sprog: Engelsk
Cengage South-Western
2.376,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 15 hverdage

Detaljer om varen

  • Paperback: 440 sider
  • Udgiver: Cengage South-Western (Marts 2012)
  • Forfattere: Thomas Speh og Michael Hutt
  • ISBN: 9781133189572
Reflecting the latest trends and issues, market-leading BUSINESS MARKETING MANAGEMENT: B2B, 11E, International Edition delivers comprehensive, cutting-edge coverage that equips readers with a solid understanding of today's fast-paced B2B market. Highlighting the similarities--and emphasizing the differences--between consumer goods and B2B marketing, this proven text focuses on market analysis, organizational buying behavior, relationship management, and the ensuing adjustments required in the marketing strategy elements used to reach organizational customers. Its managerial approach ties chapter concepts directly to real-world decision making. The new edition also includes additional emphasis on automated B2B practices and the impact of the Internet.

PART I: THE ENVIRONMENT OF BUSINESS MARKETING.
1. A Business Marketing Perspective.
2. The Business Markets: Perspectives on the Organizational Buyer.

PART II: MANAGING RELATIONSHIPS IN BUSINESS MARKETING.
3. Organizational Buying Behavior.
4. Customer Relationship Management Strategies for Business Markets.

PART III: ASSESSING MARKET OPPORTUNITIES.
5. Segmenting the Business Market.
6. Organizational Demand Analysis.

PART IV: FORMULATING BUSINESS MARKETING STRATEGY.
7. Business Marketing Planning: Strategic Perspectives.
8. Business Marketing Strategies for Global Markets.
9. Managing Products for Business Markets.
10. Managing Innovation and New Industrial Product Development.
11. Managing Services for Business Markets.
12. Managing Business Marketing Channels.
13. E-Commerce Strategies for Business Markets.
14. Supply Chain Strategies.
15. Pricing Strategy for Business Markets.
16. Business Marketing Communications: Advertising and Sales Promotion.
17. Business Marketing Communications: Managing the Personal Selling Function.

PART V: EVALUATING BUSINESS MARKETING STRATEGY AND PERFORMANCE.
18. Controlling Business Marketing Strategies.
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Fysisk eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.