SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Digital Marketing Strategy - An Integrated Approach to Online Marketing

Digital Marketing Strategy - An Integrated Approach to Online Marketing, 2. udgave

Digital Marketing Strategy

An Integrated Approach to Online Marketing
Simon Kingsnorth
(2019)
Sprog: Engelsk
Kogan Page, Limited
387,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Paperback: 384 sider
  • Udgiver: Kogan Page, Limited (April 2019)
  • ISBN: 9780749484224

Effectively select, align and manage digital channels and operations using this second edition of the bestselling guide, Digital Marketing Strategy. This accessible, step-by-step framework enables the planning, integration and measurement of each digital platform and technique, all tailored to achieve overarching business objectives.

Ranging from social media, SEO, content marketing and user experience, to customer loyalty, automation and personalization, this edition features cutting edge updates on marketing automation, messaging and email, online and offline integration, the power of technologies such as AI, plus new data protection and privacy strategies. Accompanied by downloadable templates and resources, Digital Marketing Strategy is an ideal road map for any marketer to streamline a digital marketing strategy for measurable, optimized results. Online resources include practical implementation guides spanning SEO, paid-search, email, lead-generation and more, as well as group activities, which will be regularly updated to equip readers as digital marketing continues to evolve.

00: Introduction - How will this book transform your digital marketing strategy?;
01: The foundations of digital marketing; ONE: Knowing your business objectives and your customer;
02: Understanding the digital ecosystem;
03: Integrating digital into wider organization strategy;
04: Understanding the evolving digital consumer;
05: Barriers, considerations and data protection in digital marketing strategy; TWO: Integrating digital change into your wider organization;
06: Enabling technologies for online marketing and digital transformation;
07: Planning your digital marketing strategy - Objectives, teams and budgeting; THREE: Using channel strategy to reach your customers;
08: SEO strategy and organic techniques;
09: Building and optimizing a winning paid search strategy;
10: Display advertising and programmatic targeting;
11: Tailoring your social media strategy;
12: Marketing automation, messaging and email marketing - The unsung heroes;
13: Lead generation that delivers results;
14: Content strategy - A key pillar of success;
15: Personalizing the customer journey and digital experience; FOUR: Conversion, retention and measurement;
16: Effective design, e-commerce and user experience (UX);
17: Managing loyalty, CRM and data;
18: Providing a smooth online service and customer experience;
19: Measuring success through data analytics and reporting; FIVE: Tailoring your final digital marketing strategy;
20: Putting together your digital marketing strategy;
21: Index
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Organisation og mennesker, 2. udgave
Organisation og menne...
Af Bjarne Kousholt
Pris: 600,00 .kr
Rabatpris: 540,00 kr.
Brug dit brand - Udtryk identitet gennem corporate branding
Brug dit brand
Af Majken Schultz o...
Pris: 350,00 kr.
Projektstyring - projektledelse i praksis
Projektstyring
Pris: 285,00 .kr
Rabatpris: 256,50 kr.
Business Communication - in the service and experience industry
Business Communicatio...
Af Maria Larsen-Zar...
Pris: 400,00 .kr
Rabatpris: 360,00 kr.
Projektstyring i teori og praksis, 2. udgave
Projektstyring i teor...
Af Lars Krogh Jense...
Pris: 250,00 .kr
Rabatpris: 225,00 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.