SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Creativity and Strategic Innovation Management

Creativity and Strategic Innovation Management

Creativity and Strategic Innovation Management

Malcolm Goodman og Sandra M. Dingli
(2012)
Sprog: Engelsk
Taylor & Francis Group
556,00 kr.
Denne titel er udgået og kan derfor ikke bestilles. Vi beklager.

Detaljer om varen

  • Paperback: 288 sider
  • Udgiver: Taylor & Francis Group (August 2012)
  • Forfattere: Malcolm Goodman og Sandra M. Dingli
  • ISBN: 9780415663557

Many organizations in both the private and public sector are confronted with stiff challenges as they face rapid changes in the business environment. Understanding the causes of these changes is essential if organizations are to fashion suitable management responses. In a highly competitive and globalized scenario, business creativity provides the spark that fosters the development and implementation of innovation and organizational change.

Increased understanding of the concepts of business creativity and strategic innovation management provides valuable insights into how organizations can change to meet new challenges. The book aims to:

  • explain the nature of the acceleration in discontinuous change that is affecting the Western business environment
  • emphasise the importance of taking a strategic approach to management responses to encourage creative and innovative skills
  • indicate how a detailed strategic plan can be developed to support organizations intent on profitable survival in the twenty-first century.

This textbook will be the perfect accompaniment to postgraduate courses on innovation management and creativity management. The wide-ranging approach means that the book will also be useful supplementary reading on a range of courses from management of technology to strategic management.

Part 1: The Challenge of Challenging Times Introduction
1. The Changing Business Environment
2. Key Business Decisions
3. Management Revisited

Part 2: Preparing a Response
4. Thinking Revisited
5. Learning New Skills
6. Cultivating a Suitable Environment for Personal and Group Creativity
7. Overcoming Resistance: Mindsets and Paradigms

Part 3: Innovation: From Theory to Practice
8. Key Innovation Principles
9. Support Networks and Systems
10. Applied Innovation in Organizations
11. Organizational Climate and Culture for Optimising Innovation
12. New Digital Technology and Organizational Innovation

Part 4: Managing Change
13. The Importance of Leadership
14. Pre-Planning for Change
15. Strategy for Change
16. Foresight Methodologies for Coping with Change
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.