SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Brand Management - Research, Theory and Practice

Brand Management - Research, Theory and Practice

Brand Management

Research, Theory and Practice
Tilde Heding, Mogens Bjerre og Charlotte F. Knudtzen
(2008)
Sprog: Engelsk
Taylor & Francis Group
495,00 kr.
Denne titel er udgået og kan derfor ikke bestilles. Vi beklager.

Detaljer om varen

  • Paperback: 288 sider
  • Udgiver: Taylor & Francis Group (December 2008)
  • Forfattere: Tilde Heding, Mogens Bjerre og Charlotte F. Knudtzen
  • ISBN: 9780415443272

For over two decades, it has been argued that the brand is an important value creator and should therefore be a top management priority. However, the definition of what a brand is remains elusive.

 

This comprehensive textbook presents the reader with an exhaustive analysis of the scientific and paradigmatic approaches to the nature of brand as it has developed over the last twenty years. Taking a multi-disciplinary approach and offering an exhaustive analysis of brand research literature, it delivers a thorough understanding of the managerial implications of these different approaches to the management of the brand.

 

Brand Mangement: Research, Theory and Practicefills a gap in the market, providing an understanding of how the nature of brand and the idea of the consumer differ in these approaches and offers in-depth insight into the opening question of almost every brand management course: "What is a brand?"

Part 1: Setting the Scene
1. Introduction
2. Keywords in Brand Management
3. Overview Brand Management 1985 - 2006

Part 2: Seven Brand Approaches
4. The Economic Approach
5. The Identity Approach
6. The Consumer-Based Approach
7. The Personality Approach
8. The Relational Approach
9. The Community Approach
10. The Cultural Approach

Part 3: Taxonomy
11. Taxonomy of Brand Management 1985 - 2006
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Fysisk eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.