SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Digital Marketing - Strategy, Implementation and Practice

Digital Marketing - Strategy, Implementation and Practice

Digital Marketing

Strategy, Implementation and Practice
Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick, Kevin Johnston og Richard Mayer
(2012)
Sprog: Engelsk
Pearson Education, Limited
787,00 kr.
Bogen er udgået og er erstattet af nyere udgave

Detaljer om varen

  • Paperback: 728 sider
  • Udgiver: Pearson Education, Limited (Juli 2012)
  • Forfattere: Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick, Kevin Johnston og Richard Mayer
  • ISBN: 9780273746102

Now in its fifth edition, Digital Marketing (previously Internet Marketing) provides comprehensive, practical guidance on how companies can get the most out of digital media to meet their marketing goals. Digital Marketing links marketing theory with practical business experience through case studies and interviews from cutting edge companies such as eBay and Facebook, to help students understand digital marketing in the real world.


PART I: DIGITAL MARKETING FUNDAMENTALS
1. Introducing digital marketing
2. Online marketplace analysis: micro-environment
3. The Internet macro-environment
PART II: DIGITAL STRATEGY DEVELOPMENT
4. Digital marketing strategy
5. The Internet and the marketing mix
6. Relationship marketing using digital platforms
PART III: DIGITAL MAKKETING: IMPLEMENTATION & PRACTICE
7. Delivering the online customer experience
8. Campaign planning for digital media
9. Marketing communications using digital media channels
10. Evaluation and improvement of digital channel performance
11. Business-to-consumer digital marketing practice
12. Business-to-business digital marketing practice
De oplyste priser er inkl. moms

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Fysisk eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.