SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Marketing Management

Marketing Management

Marketing Management

Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Brady, Malcolm Goodman og Torben Hansen
(2012)
Sprog: Engelsk
Pearson Education, Limited
781,00 kr.
Denne titel er udgået og kan derfor ikke bestilles. Vi beklager.

Detaljer om varen

  • Hardback: 1064 sider
  • Udgiver: Pearson Education, Limited (Juni 2012)
  • Forfattere: Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Brady, Malcolm Goodman og Torben Hansen
  • ISBN: 9780273743613
This title features all the accessibility, theoretical rigour and managerial relevance of the global best-seller 'Marketing Management' plus European structure, European examples, the work of European academics, and bespoke online resources.
  • A European focus and illustrations drawn from European companies.
  • Uses both the expanded 7P and the 6C marketing mix.
  • Explores marketing management challenges in greater depth.
  • Coverage of digital technologies from databases to social networking, showing how these have revolutionised all elements of marketing and branding in a digital age.
  • A whole chapter on exploring European marketing metrics.
  • A focus on the increasing use of creative marketing techniques and innovation.
  • A selection of topic templates (to practice drawing up marketing plans for example) are also included.  
  • A set of European videos, case studies and exercises are featured to help readers bridge the gap between knowledge and practice, helping to achieve know-how.
  • A Testbank specifically written to accompany the book.


PART 1 UNDERSTANDING MARKETING MANAGEMENT
Chapter 1 Introduction to Marketing
Chapter 2 Understanding Marketing Management Within a Global Context
Chapter 3 Developing Marketing Strategies and Plans
Chapter 4 Managing Digital Technology in Marketing
PART 2 CAPTURING MARKETING INSIGHTS
Chapter 5 The Changing Marketing Environment and Information Management
Chapter 6 Managing Market Research and Forecasting
Chapter 7 Analysing Consumer Markets
Chapter 8 Analysing Business Markets
Chapter 9 Dealing with Competition
PART 3 CONNECTING WITH CUSTOMERS
Chapter 10 Seeking and Developing Target Marketing Differentiation Strategies
Chapter 11 Creating Customer Value, Satisfaction and Loyalty
PART 4 BUILDING STRONG BRANDS
Chapter 12 Creating and Managing Brands and Brand Equity
Chapter 13 Digital and Global Brand Management Strategies
PART 5 SHAPING THE MARKET OFFERING
Chapter 14 Designing, Developing and Managing Market Offerings
Chapter 15 Introducing New Market Offerings
Chapter 16 Developing and Managing Pricing Strategies
PART 6 DELIVERING VALUE
Chapter 17 Designing and Managing Integrated Marketing Channels and Global Value Networks
Chapter 18 Managing Process, People and Physical Evidence at the Consumer Interface
PART 7 COMMUNICATING VALUE
Chapter 19 Designing and Managing Marketing Communications
Chapter 20 Managing Mass and Personal Communications
PART 8 MANAGING MARKETING IMPLEMENTATION AND CONTROL
Chapter 21 Implementing Marketing Management
Chapter 22 Managing Marketing Metrics
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Fysisk eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.