SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Global Strategic Management
Global Strategic Management Vital Source e-bog
Jedrzej George Frynas og Kamel Mellahi
(2014)
Global Strategic Management Vital Source e-bog
Jedrzej George Frynas og Kamel Mellahi
(2014)
Global Strategic Management Vital Source e-bog
Jedrzej George Frynas og Kamel Mellahi
(2014)
Global Strategic Management Vital Source e-bog
Jedrzej George Frynas og Kamel Mellahi
(2014)
Global Strategic Management
Jedrzej George Frynas og Kamel Mellahi
(2015)
Sprog: Engelsk
om ca. 10 hverdage
Detaljer om varen
- 3. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Oxford University Press (December 2014)
- Forfattere: Jedrzej George Frynas og Kamel Mellahi
- ISBN: 9780191071874R180
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 10 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 3. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Oxford University Press (December 2014)
- Forfattere: Jedrzej George Frynas og Kamel Mellahi
- ISBN: 9780191071874R365
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 365 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 10 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 3. Udgave
- Vital Source 1460 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Oxford University Press (December 2014)
- Forfattere: Jedrzej George Frynas og Kamel Mellahi
- ISBN: 9780191071874R1460
Bookshelf online: 1460 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 1460 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 10 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 3. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Oxford University Press (December 2014)
- Forfattere: Jedrzej George Frynas og Kamel Mellahi
- ISBN: 9780191071874
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 10 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 3. Udgave
- Undefined: 448 sider
- Udgiver: Oxford University Press, Incorporated (Januar 2015)
- Forfattere: Jedrzej George Frynas og Kamel Mellahi
- ISBN: 9780198706595
Each chapter offers a diverse range of case studies designed to illustrate strategic management theory in a real-world context and encourage critical reflection and discussion of key ideas. Examples range from large international organizations including Ikea, Google, and Ferrari, to the strategies of businesses from emerging and developing economies like China, Poland, and Nigeria.
Key concept boxes, further reading, and discussion questions ensure students can check their progress and develop their understanding. As a result, the text equips the reader with a firm grasp of the core concepts required for academic success and develops the critical thinking and decision-making skills that are essential for future employment.
PART I: INTRODUCTION1. Introduction to Global Strategic ManagementPART II: GLOBAL STRATEGIC ANALYSIS2. Global Business Environment: The External Macro Environment3. Global Business Environment: The Industry Environment4. Global Business environment: analysis of the internal environmentPART III: GLOBAL STRATEGIC DEVELOPMENT5. Managing the Internationalization Process6. International Strategic Alliances: Partnership and Co-Operation7. The Subsidiary-Level Strategy8. Headquarters-Level StrategyPART IV: GLOBAL STRATEGIC IMPLEMENTATION9. Global Structures and Designs10. Global Management of ChangePART V: GLOBAL STRATEGIC INNOVATION11. Global Management of Innovation and Knowledge12. Corporate Social Responsibility and Innovation