SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: How Brands Grow - What Marketers Don't Know

How Brands Grow, 1. udgave

How Brands Grow Vital Source e-bog

Byron Sharp
(2021)
Oxford University Press
255,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
How Brands Grow - What Marketers Don't Know

How Brands Grow

What Marketers Don't Know
Byron Sharp
(2010)
Sprog: Engelsk
Oxford University Press Australia & New Zealand
399,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 15 hverdage

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (dynamic pages)
  • Udgiver: Oxford University Press (September 2021)
  • ISBN: 9780190337889R365
This book brings science to marketing with practical findings that have been replicated, explained and generalised into 'laws' we can rely on. Until every marketer applies these learnings, there will be a competitive advantage for those who do
Melding logic and science with compelling insight, this books lays out important principles that every manager should know and apply
Employs an exciting evidence based approach to marketing
Provides insight for all business professionals about how to market their brands effectively
The author is Director of The Ehrenberg-Bass Institute which has many international big brand corporate members including British Airways, Mars, Coca-Cola, Colgate-Palmolive, ESPN, Kraft, Unilever, Procter & Gamble
Licens varighed:
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 365 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 10 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 10 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • Hardback: 246 sider
  • Udgiver: Oxford University Press Australia & New Zealand (Marts 2010)
  • ISBN: 9780195573565
How Brands Grow...what marketers don't know is based on decades of research that has progressively uncovered empirical generalisations (scientific laws) about buying and brand performance. This book is the first to present these laws in context, and explore their meaning and marketing applications.It is written for thinking managers and advanced students. It is a myth-busting book, in the tradition of classical scientific discoveries, and so is different from most business books by being noticeably based on extensive data. The Nielsen Company and TNS, in particular, have provided access to vast amounts of data covering hundreds of product categories and a number of countries. The laws presented in this book are therefore not the result of armchair theorising nor case studies.
1. Evidence-based Marketing2. How Brands Grow3. How to Grow Your Customer Base4. Which Customers Matter Most?5. Our Buyers Are Different6. Who Do You Really Compete With?7. Passionate Consumer Commitment8. Differentiation versus Distinctiveness9. How advertising Really Works10. What Price Promotions Really Do11. Why Loyalty Programs Don't Work12. Mental and Physical Availability13. A Final Word
De oplyste priser er inkl. moms

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Fysisk eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.