SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Research Methods for Business Students

Research Methods for Business Students, 8. udgave

Research Methods for Business Students Vital Source e-bog

Mark N. K. Saunders, Adrian Thornhill og Philip Lewis
(2019)
Pearson International
568,00 kr. 511,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 8. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Pearson International (Maj 2019)
  • Forfattere: Mark N. K. Saunders, Adrian Thornhill og Philip Lewis
  • ISBN: 9781292208794R365
“This accessible and clearly written textbook provides a comprehensive and in-depth treatment of philosophical, methodological and ethical aspects of conducting business and management research. Illustrative case studies drawing on published research studies are used throughout and readers are given multiple opportunities to consolidate their learning through review and discussion questions, quizzes, and other exercises. At the end of each chapter a case study takes the reader through the realities and practicalities of applying the knowledge to a specific student research project. This will be an invaluable guide for all students seeking to understand and undertake business and management research.” Professor Natasha Mauthner, Newcastle University   With over 400,000 copies sold, Research Methods for Business Students, is the definitive and market-leading textbook for Business and Management students conducting a research-led project or dissertation. The fully revised 8th edition answers key questions such as: How do I choose my topic and design the research? Why is research philosophy relevant to my research? How do I collect and analyse my data? When and what do I need to write? With the 8th edition you will discover: ü  Fully updated chapters incorporating visual methods throughout, detailed insights on drafting the critical literature review, the latest EU data protection regulations, using audio recordings and visual images in observation research, collecting data using diaries, the use of online survey tools, and preparing and presenting an academic poster ü  New cases using up-to-date scenarios at the end of each chapter ü  Boxed examples throughout of research methods in the news, from student research and in published management research ü  A glossary of clear definitions of over 700 research-related terms ü  Practical guidance and opportunities for checking your learning and self-reflection to enable you to progress your own research ü  Detailed chapters on choosing your topic, critically reviewing the literature, understanding philosophies, research design, access and ethics, secondary data, data collection methods and analysis techniques and writing about and presenting your research ü  Teach yourself guides to research software available at www.pearsoned.co.uk/saunders with practice data sets   About the authors Mark NK Saunders is Professor of Business Research Methods and Director of Postgraduate Research Programmes at Birmingham Business School, University of Birmingham. Philip Lewis was a Principal Lecturer and Adrian Thornhill was a Head of Department, both at the University of Gloucestershire.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Managing Customers Profitably, 1. udgave
Managing Customers Pr...
Af Lynette Ryals
Pris: 419,00 .kr
Rabatpris: 377,10 kr.
Innovation Management ebook, 1. udgave
Innovation Management...
Af Pervaiz Ahmed og...
Pris: 568,00 .kr
Rabatpris: 511,20 kr.
Logistics Management and Strategy, 6. udgave
Logistics Management ...
Af Prof Alan Harris...
Pris: 568,00 kr.
Global Marketing Enhanced, 8. udgave
Global Marketing Enha...
Af Svend Hollensen
Pris: 568,00 .kr
Rabatpris: 511,20 kr.
Exploring Strategy Text & Cases, 12. udgave
Exploring Strategy Te...
Af Gerry Johnson
Pris: 568,00 .kr
Rabatpris: 511,20 kr.

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en tidsbegrænset Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - og online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, note tagning m.v.

 

Bookshelf appen findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, se vores FAQ.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.