SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Markedsføring

Markedsføring - Teori og praksis, 1. udgave

Markedsføring

Teori og praksis
Jens Graff
(2020)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
450,00 kr.
Leveringstid ca. 3 hverdage
Markedsføring, 1. udgave
Søgbar e-bog

Markedsføring Vital Source e-bog

Jens Graff
(2020)
Samfundslitteratur
397,00 kr. 357,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Paperback: 604 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (April 2020)
  • ISBN: 9788759328781
Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, modeller og teorier inden for markedsføring. Digital markedsføring, sociale medier og digitalisering ses som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne. 
Bogen er struktureret som en traditionel markedsføringsplan. Det giver et naturligt flow, som letter forståelsen af indholdet. Bogen har fokus på det indlæringsmæssige og den konkrete brug af teorien i praksis. 
Bogens forfattere er undervisere, forskere og praktikere, der alle har et skarpt blik for markedsføringspraksis hvordan man i praksis kan arbejde med fagets teorier og modeller.  
Markedsføring. Teori og praksis er til studerende på diplom-, akademi- og bacheloruddannelserne på de danske erhvervsakademier og handelshøjskoler. 

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Samfundslitteratur (April 2020)
  • ISBN: 9788759336342

Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, teorier, modeller og værktøjer inden for markedsføring. Digital markedsføring; sociale medier og digitalisering behandles i bogen som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne.


Bogen er struktureret som en traditionel markedsføringsplan. Det giver et naturligt flow, som letter forståelsen af indholdet. Bogen har fokus på det indlæringsmæssige og den konkrete brug af teorien i praksis.


Bogens forfattere er undervisere, forskere og praktikere, der alle har et skarpt blik for markedsføringspraksis for hvordan man i praksis kan arbejde med fagets teorier og modeller.


Markedsføring. Teori og praksis er til studerende på diplom-, akademi- og bacheloruddannelserne på de danske erhvervsakademier og handelshøjskoler. Bogen vil også være værdifuld for mange markedsførere og erhvervsledere.

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Videnskabsteori, 1. udgave
Videnskabsteori
Af Liv Egholm
Pris: 221,00 kr.
Erhvervsjura - for marketing og service, 11. udgave
Erhvervsjura - for ma...
Af Bjarke Tinten
Pris: 341,00 .kr
Rabatpris: 306,90 kr.

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - eller Bookshelf online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, notetagning m.v.

 

Bookshelf læseren findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, klik her.

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Fysisk eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.