SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Markedskommunikation i praksis

Markedskommunikation i praksis

Markedskommunikation i praksis

Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt og Simon Torp (red.)
(2013)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
350,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Markedskommunikation i praksis
Søgbar e-bog

Markedskommunikation i praksis Vital Source e-bog

Kristian Eiberg, Sine Nørholm Just, Erich Kaare Karsholt og Simon Torp
(2013)
Samfundslitteratur
263,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • Paperback: 487 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (August 2013)
  • Forfattere: Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt og Simon Torp (red.)
  • ISBN: 9788759316139
Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.

Detaljer om varen

  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Samfundslitteratur (August 2013)
  • Forfattere: Kristian Eiberg, Sine Nørholm Just, Erich Kaare Karsholt og Simon Torp
  • ISBN: 9788759328194

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene.


Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.


Markedskommunikation i praksis er en bred og grundig introduktion til markedskommunikationens mange aspekter. Bogen er opdelt i disse emner:



  • samspillet mellem marked og kommunikation

  • brand management

  • kampagner

  • markedskommunikationens discipliner

  • international markedskommunikation

  • og organisering og ledelse af markedskommunikation. 

Hver del består af en teoretisk introduktion og eksempler på teoriernes anvendelse i praksis samt brugen af de forskellige værktøjer heri. De enkelte kapitler rummer cases, eksempler og analyser, der tydeliggør og styrker den praktiske indsigt og anvendelighed.

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Entrepreneurship: Successfully Launching New Ventures, Global Edition, Updated, 6. udgave
Entrepreneurship: Suc...
Af Bruce R. Barring...
Pris: 666,00 kr.
Successful Event Management, 5. udgave
Successful Event Mana...
Af Anton Shone og B...
Pris: 562,00 kr.
Entrepreneurship: Successfully Launching New Ventures, Updated Global Edition, 6. udgave
Entrepreneurship: Suc...
Af Bruce Barringer ...
Pris: 799,00 kr.
Successful Event Management - A Practical Handbook, 5. udgave
Successful Event Mana...
Af Bryn Parry og An...
Pris: 599,00 kr.
Spørgeskemaundersøgelser - Fra konstruktion af spørgsmål til analyse af svarene
Spørgeskemaundersøgel...
Af Merete Watt Bool...
Pris: 280,00 kr.

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - eller Bookshelf online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, notetagning m.v.

 

Bookshelf læseren findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, klik her.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.