Viser: Transformationssalg - Gør en forskel sammen med dine strategiske kunder
Transformationssalg
Gør en forskel sammen med dine strategiske kunder
Philip Kotler, Marian Dingena og Waldemar Pfoertsch
(2016)
Sprog: Dansk
Dansk psykologisk Forlag
299,00 kr.
269,10 kr.
1 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Hæftet: 224 sider
- Udgiver: Dansk psykologisk Forlag (September 2016)
- Forfattere: Philip Kotler, Marian Dingena og Waldemar Pfoertsch
- ISBN: 9788771584448
Samarbejd med dine strategiske kunder, og skab forretningsmæssig værdi – for kunderne og din egen virksomhed!
I vores globaliserede verden må flere og flere virksomheder skabe større indtægter fra eksisterende kunder. Men når kundernes behov samtidigt ændrer sig, må man som virksomhed transformere sig selv og det, man kan tilbyde kunderne, for at skabe større kundeværdi og dermed øge egne indtægtsmuligheder.
Forfatterne giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Formålet med en virksomhedstransformation er at gøre kunderne mere konkurrencedygtige og succesrige på deres markeder. Det kræver en holdningsændring, at man som virksomhed optræder som en førende samarbejdspartner, der byder ind med værdifulde og måske endda skræddersyede forslag til forretningsændringer. Det skaber værdi for kunden – og for virksomheden selv – når man udvikler såvel egne som kundens medarbejdere og gør begge organisationer i stand til at transformere sig selv.
I bogen kommer forfatterne bl.a. ind på, hvordan man:
- udpeger de strategiske kunder og vurderer den fremtidige værdi af en eksisterende kunde
- bevæger sig væk fra salg af eksisterende produkter og tjenester til at indgå i forretningssamarbejde med kunder og andre i sit værdinetværk
- opnår kundeindsigt og skaber et fælles strategisk fokus
- må tage en virksomheds entreprenørrolle og -ånd i betragtning, når man styrer en virksomhedstransformation.
Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere, hvordan en transformationsproces kan starte. Læs f.eks. om, hvordan Apple, Shell, Philips, GE og en lang række andre virksomheder har arbejdet med transformationssalg.
Bogen henvender sig til alle ledere, der vil gøre en forskel for deres forretning. Den er også relevant for konsulenter og studerende, der interesserer sig for forretningsudvikling.
I vores globaliserede verden må flere og flere virksomheder skabe større indtægter fra eksisterende kunder. Men når kundernes behov samtidigt ændrer sig, må man som virksomhed transformere sig selv og det, man kan tilbyde kunderne, for at skabe større kundeværdi og dermed øge egne indtægtsmuligheder.
Forfatterne giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Formålet med en virksomhedstransformation er at gøre kunderne mere konkurrencedygtige og succesrige på deres markeder. Det kræver en holdningsændring, at man som virksomhed optræder som en førende samarbejdspartner, der byder ind med værdifulde og måske endda skræddersyede forslag til forretningsændringer. Det skaber værdi for kunden – og for virksomheden selv – når man udvikler såvel egne som kundens medarbejdere og gør begge organisationer i stand til at transformere sig selv.
I bogen kommer forfatterne bl.a. ind på, hvordan man:
- udpeger de strategiske kunder og vurderer den fremtidige værdi af en eksisterende kunde
- bevæger sig væk fra salg af eksisterende produkter og tjenester til at indgå i forretningssamarbejde med kunder og andre i sit værdinetværk
- opnår kundeindsigt og skaber et fælles strategisk fokus
- må tage en virksomheds entreprenørrolle og -ånd i betragtning, når man styrer en virksomhedstransformation.
Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere, hvordan en transformationsproces kan starte. Læs f.eks. om, hvordan Apple, Shell, Philips, GE og en lang række andre virksomheder har arbejdet med transformationssalg.
Bogen henvender sig til alle ledere, der vil gøre en forskel for deres forretning. Den er også relevant for konsulenter og studerende, der interesserer sig for forretningsudvikling.
Andre der købte denne bog købte også:
Project-Management in Practice Vital Source e-bog
M. Daud Alam og Uwe F. G?hl
Springer Nature
(2016)
612,00 kr.
550,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Designing for Growth
A Design Thinking Tool Kit for Managers
Jeanne Liedtka og Tim Ogilvie
Columbia University Press
(2011)
275,00 kr.
247,50 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 15 hverdage
om ca. 15 hverdage
The Designing for Growth Field Book
A Step-By-Step Project Guide
Jeanne Liedtka og Tim Ogilvie
Columbia University Press
(2019)
189,00 kr.
170,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 15 hverdage
om ca. 15 hverdage
Transformational Sales
Making a Difference with Strategic Customers
Philip Kotler, Marian Dingena og Waldemar Pfoertsch
Springer International Publishing AG
(2015)
569,00 kr.
512,10 kr.
Print on demand. Leveringstid vil være ca 2-3 uger.