Viser: Grundbog i Servicedesign - Tag ansvar for kundeoplevelsen, og få succes med en virksomhed

Grundbog i Servicedesign - Tag ansvar for kundeoplevelsen, og få succes med en virksomhed, 3. udgave

Grundbog i Servicedesign

Tag ansvar for kundeoplevelsen, og få succes med en virksomhed
(2017)
Sprog: Dansk
Wisler
299,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 3. Udgave
  • Paperback: 304 sider
  • Udgiver: Wisler (September 2017)
  • ISBN: 9788799993949

“Hvis ikke du designer din serviceoplevelse, så designer den sig selv!” Sagt med andre ord: Hvis du ikke tager ansvar og sørger for at planlægge, udvikle og styre virksomhedens serviceydelse, så udnytter du ikke dens fulde potentiale – og du mister kontrollen. I værste fald taber virksomheden omsætning, og kunderne får ikke den optimale serviceoplevelse og den fulde tilfredsstillelse.


Tag for eksempel en tur i en forlystelsespark! Hvis ikke kunderne får at vide, hvor de kan købe mad og slik, er der risiko for,  at de ikke køber noget. Måske har de det med hjemmefra. Måske går de sultne hjem... Og hvis de ikke bliver informeret om, at de kan opgradere deres billet til et årskort, kommer de først igen til næste år...


Grundbog i Servicedesign gennemgår begrebet servicedesign fra bunden. Bogen gennemgår, hvad det vil sige at udvikle en serviceydelse med kunden i centrum, udefra-ind, samt betydningen af oplevelse og forventning. Bogen beskæftiger sig med forskellige tilgange til servicedesign (for eksempel NABC, AT-ONE og The Golden Circle), og den indeholder en række metoder og værktøjer til indsigt og idéudvikling. Her kan nævnes touchpoints, kunderejser, blueprints, serviceøkologi, personas, nudging, metaforer, kundeløfter, servicebevis, mystery shopping, NPS, rollespil og service recovery. Endelig er bogen fyldt med eksempler, og der er opgaver til hvert kapitel.

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Lærebog i forvaltningsret, 2. udgave

Lærebog i forvaltningsret

Bente Hagelund
Hans Reitzel (2023)
455,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Offentlige styringsparadigmer: - Konkurrence og sameksistens, 2. udgave

Offentlige styringsparadigmer:

Konkurrence og sameksistens
Lotte Bøgh Andersen, Carsten Greve, Kurt Klaudi Klausen og Jacob Torfing
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (2020)
295,00 kr. 265,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne, 7. udgave

Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne

Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen, Morten Dalbøge og Tilde Mathiasen Kornum
Hans Reitzel (2024)
530,00 kr. 477,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne - opgavesamling, 7. udgave

Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne - opgavesamling

Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen, Morten Dalbøge og Tilde Mathiasen Kornum
Hans Reitzel (2024)
235,00 kr. 211,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Service Management - Strategy and Leadership in Service Business

Service Management

Strategy and Leadership in Service Business
Richard Normann
John Wiley & Sons, Limited (2000)
535,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.