Viser: CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder (Ebog)
CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder (Ebog)
(2025)
Efficiens
323,00 kr.
290,70 kr.
Ebog - download link sendes pr email inden for 1 arbejdsdag
Detaljer om varen
- Udgiver: Efficiens (Januar 2025)
- ISBN: 9788799571444
CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder er en håndbog i kundeorientering med fokus på mindset, strategi, ledelse & performance i fremtidens (bæredygtige) forretningsmodeller. Ikke alene har vi et bud på løsningen til at forhindre et fejlslået CRM-projekt. Værktøjskassen kan også anvendes på de mange digitaliseringsprojekter som kommer de kommende år.
Vi har udviklet på den populære Business Model Canvas og gjort den tidssvarende. Vi udfordrer de forskellige kundetilfredshedsmålinger og NPS vanetænkningen.
Vi lukker definitivt ned for AIDA modellen og præsentere en ny model for kunderejsen baseret på kundens ECO-system og med kundeværdi med udgangspunkt i kortlægningen af forbrugeradfærden.
Vi ser på den nye loyalitetsmodel, og på segmenteringsmodeller.Vi advarer mod at anvende personas og kommer naturligvis med opskriften på hvordan man gør det rigtige rigtigt.
Det starter med dig som leder/beslutningstager/influencer og medarbejder. Er du klar til at udvikle, forandre og forankre?
Professor Torsten Ringberg, CBS, Lektor Pernille Rydèn, DTU og Christian Daugaard, Nordisk SoMe Lead, BCG, er gæsteskribenter.
Vi har udviklet på den populære Business Model Canvas og gjort den tidssvarende. Vi udfordrer de forskellige kundetilfredshedsmålinger og NPS vanetænkningen.
Vi lukker definitivt ned for AIDA modellen og præsentere en ny model for kunderejsen baseret på kundens ECO-system og med kundeværdi med udgangspunkt i kortlægningen af forbrugeradfærden.
Vi ser på den nye loyalitetsmodel, og på segmenteringsmodeller.Vi advarer mod at anvende personas og kommer naturligvis med opskriften på hvordan man gør det rigtige rigtigt.
Det starter med dig som leder/beslutningstager/influencer og medarbejder. Er du klar til at udvikle, forandre og forankre?
Professor Torsten Ringberg, CBS, Lektor Pernille Rydèn, DTU og Christian Daugaard, Nordisk SoMe Lead, BCG, er gæsteskribenter.
Dette er en Adobe ebog, som læses i Adobe Digital Editions.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende:
10 copy-operations
500 page-prints
Højtlæsning af tekst: Nej
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende:
10 copy-operations
500 page-prints
Højtlæsning af tekst: Nej
Andre har også købt
Projektledelse Vital Source e-bog
Niels Vestergaard Olsen og Susanne Muusmann Lassen
Trojka
(2021)
310,00 kr.
279,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Regnskabsanalyse og værdiansættelse Vital Source e-bog
Ole Sørensen
Nord Academic
(2022)
399,00 kr.
359,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Skat for de finansielle uddannelser
Vital Source e-bog
2025
Henrik Steen Andersen, Dorthe Jørgensen, Erik Schou Nielsen og Anne Mette Voldbjerg
Hans Reitzels Forlag
(2024)
313,00 kr.
281,70 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Skat for de finansielle uddannelser: 2025 Vital Source e-bog
Henrik Steen Andersen, Dorthe Jørgensen, Erik Schou Nielsen og Anne Mette Voldbjerg
Hans Reitzel
(2024)
188,00 kr.
169,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Semesterpakke Finansbachelor 4. semester Cphbusiness City Forår 2025
NB! Indeholder IKKE CRM 5.0 bogen
(2025)
1.204,95 kr.
1.059,00 kr.
Bestil nu og få pakken leveret inden for 2-3 hverdage