Viser: Markedskommunikation i praksis
Markedskommunikation i praksis Vital Source e-bog
Kristian Eiberg, Sine Nørholm Just, Erich Kaare Karsholt og Simon Torp
(2013)
Markedskommunikation i praksis
Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt og Simon Torp (red.)
(2013)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Samfundslitteratur (August 2013)
- Forfattere: Kristian Eiberg, Sine Nørholm Just, Erich Kaare Karsholt og Simon Torp
- ISBN: 9788759328194
Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene.
Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.
Markedskommunikation i praksis er en bred og grundig introduktion til markedskommunikationens mange aspekter. Bogen er opdelt i disse emner:
- samspillet mellem marked og kommunikation
- brand management
- kampagner
- markedskommunikationens discipliner
- international markedskommunikation
- og organisering og ledelse af markedskommunikation.
Hver del består af en teoretisk introduktion og eksempler på teoriernes anvendelse i praksis samt brugen af de forskellige værktøjer heri. De enkelte kapitler rummer cases, eksempler og analyser, der tydeliggør og styrker den praktiske indsigt og anvendelighed.
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- Paperback: 487 sider
- Udgiver: Samfundslitteratur (August 2013)
- Forfattere: Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt og Simon Torp (red.)
- ISBN: 9788759316139
Andre har også købt
Successful Event Management
A Practical Handbook
Bryn Parry og Anton Shone
om ca. 10 hverdage
Spørgeskemaundersøgelser
Fra konstruktion af spørgsmål til analyse af svarene
Merete Watt Boolsen og Gitte Lindermann
Entrepreneurship: Successfully Launching New Ventures, Updated Global Edition
Bruce Barringer og R. Ireland
om ca. 10 hverdage