Viser: Markedskommunikation i praksis

Markedskommunikation i praksis

Markedskommunikation i praksis

Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt og Simon Torp (red.)
(2013)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
350,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Markedskommunikation i praksis
Søgbar e-bog

Markedskommunikation i praksis Vital Source e-bog

Kristian Eiberg, Sine Nørholm Just, Erich Kaare Karsholt og Simon Torp
(2013)
Samfundslitteratur
263,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • Paperback: 487 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (August 2013)
  • Forfattere: Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt og Simon Torp (red.)
  • ISBN: 9788759316139
Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.

Detaljer om varen

  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Samfundslitteratur (August 2013)
  • Forfattere: Kristian Eiberg, Sine Nørholm Just, Erich Kaare Karsholt og Simon Torp
  • ISBN: 9788759328194

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene.


Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.


Markedskommunikation i praksis er en bred og grundig introduktion til markedskommunikationens mange aspekter. Bogen er opdelt i disse emner:



  • samspillet mellem marked og kommunikation

  • brand management

  • kampagner

  • markedskommunikationens discipliner

  • international markedskommunikation

  • og organisering og ledelse af markedskommunikation. 

Hver del består af en teoretisk introduktion og eksempler på teoriernes anvendelse i praksis samt brugen af de forskellige værktøjer heri. De enkelte kapitler rummer cases, eksempler og analyser, der tydeliggør og styrker den praktiske indsigt og anvendelighed.

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Entrepreneurship: Successfully Launching New Ventures, Global Edition, Updated, 6. udgave
Søgbar e-bog

Entrepreneurship: Successfully Launching New Ventures, Global Edition, Updated Vital Source e-bog

Bruce R. Barringer og R Duane Ireland
Pearson International (2021)
666,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Successful Event Management, 5. udgave
Søgbar e-bog

Successful Event Management Vital Source e-bog

Anton Shone og Bryn Parry
Cengage Learning (2019)
562,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Entrepreneurship: Successfully Launching New Ventures, Updated Global Edition, 6. udgave

Entrepreneurship: Successfully Launching New Ventures, Updated Global Edition

Bruce Barringer og R. Ireland
Pearson Education, Limited (2021)
799,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Successful Event Management - A Practical Handbook, 5. udgave

Successful Event Management

A Practical Handbook
Bryn Parry og Anton Shone
Cengage Learning (2019)
599,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Spørgeskemaundersøgelser - Fra konstruktion af spørgsmål til analyse af svarene

Spørgeskemaundersøgelser

Fra konstruktion af spørgsmål til analyse af svarene
Merete Watt Boolsen og Gitte Lindermann
Hans Reitzel (2008)
280,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - eller Bookshelf online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, notetagning m.v.

 

Bookshelf læseren findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, klik her.