Viser: Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Ole E. Andersen og Poul K. Faarup
(2021)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
450,00 kr.
405,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave.
Detaljer om varen
- Hæftet: 644 sider
- Udgiver: Hans Reitzel (Januar 2021)
- Forfattere: Ole E. Andersen og Poul K. Faarup
- ISBN: 9788741279602
Bogen giver læseren en forståelse for markedsføring herunder CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed. Den giver forståelse for de muligheder en virksomhed har for at markedsføre sig og arbejde med kundepleje, og dermed indsigt i, hvordan man selv kan bidrage til dette arbejde som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche.
Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særlig fokus på kundeværdi og kundeoplevelsen ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher.
Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler.
Efter en introduktion til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter der gås i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT.
Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og hvorledes man skaber værdi gennem de 7 handlingsparametre. Der er ligeledes lagt vægt på at give læseren indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding.
Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særlig fokus på kundeværdi og kundeoplevelsen ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher.
Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler.
Efter en introduktion til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter der gås i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT.
Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og hvorledes man skaber værdi gennem de 7 handlingsparametre. Der er ligeledes lagt vægt på at give læseren indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding.
Andre har også købt
Sig du kan li mig
Indholdsstrategi for sociale medier
Astrid Haug
Gyldendal
(2015)
300,00 kr.
270,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Organisation
Lærebog 7. udg
Peter Lütken Hertel-Storm og Niels Vestergaard Olsen
Trojka
(2021)
463,00 kr.
416,70 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
om ca. 3 hverdage
Sig du kan li' mig (epub)
Indholdsstrategi for sociale medier
Gyldendal
(2015)
158,00 kr.
142,20 kr.
Ebog - download link sendes pr email inden for 1 arbejdsdag
Årsrapport og regnskabsanalyse (Ibog) Særudgave til Cphbusiness
Online bog
(digitalt kompendie)
Hans Reitzel
(2021)
145,00 kr.
130,50 kr.
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag
Mikroøkonomi - teori og beskrivelse
Henrik Grell og Elsebeth Rygner
Hans Reitzel
(2022)
425,00 kr.
382,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.