SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Ole E. Andersen og Poul K. Faarup
(2021)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- Hæftet: 644 sider
- Udgiver: Hans Reitzel (Januar 2021)
- Forfattere: Ole E. Andersen og Poul K. Faarup
- ISBN: 9788741279602
Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særlig fokus på kundeværdi og kundeoplevelsen ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher.
Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler.
Efter en introduktion til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter der gås i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT.
Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og hvorledes man skaber værdi gennem de 7 handlingsparametre. Der er ligeledes lagt vægt på at give læseren indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding.