SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Markedsføring - for de finansielle uddannelser

Markedsføring for de finansielle uddannelser (IBOG)
Online bog

Markedsføring for de finansielle uddannelser (IBOG) Online bog

(2021)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
360,00 kr.
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag
Markedsføring - for de finansielle uddannelser

Markedsføring - for de finansielle uddannelser

Ole E. Andersen og Poul K. Faarup
(2021)
Sprog: Dansk
Gyldendal
450,00 kr. 405,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 1-2 hverdage.
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)

Detaljer om varen

  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2021)
  • ISBN: 9788702322415
Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.

For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.

E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.

Bogen kan ikke downloades.

Detaljer om varen

  • Hæftet: 644 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Januar 2021)
  • Forfattere: Ole E. Andersen og Poul K. Faarup
  • ISBN: 9788741279602
Bogen giver læseren en forståelse for markedsføring herunder CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed. Den giver forståelse for de muligheder en virksomhed har for at markedsføre sig og arbejde med kundepleje, og dermed indsigt i, hvordan man selv kan bidrage til dette arbejde som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche.

Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særlig fokus på kundeværdi og kundeoplevelsen ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher.  

Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler.

Efter en introduktion til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter der gås i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT.

Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og hvorledes man skaber værdi gennem de 7 handlingsparametre. Der er ligeledes lagt vægt på at give læseren indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding.
De oplyste priser er inkl. moms

Kunder der købte denne bog købte også en af disse:

miniaturebillede af omslaget til Organisation, 7. udgave

Organisation

Peter Lütken Hertel-Storm og Niels Vestergaard Olsen
Trojka (2021)
463,00 kr. 416,70 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Sig du kan li mig - Indholdsstrategi for sociale medier, 2. udgave

Sig du kan li mig

Indholdsstrategi for sociale medier
Astrid Haug
Gyldendal (2015)
300,00 kr. 270,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Business Model Generation - Det her er en håndbog for nytænkere, banebrydere og rebeller, der vil trodse forældede forretningsmodeller og designe morgendagens virksomheder …

Business Model Generation

Det her er en håndbog for nytænkere, banebrydere og rebeller, der vil trodse forældede forretningsmodeller og designe morgendagens virksomheder …
Alexander Osterwalder og Yves Pigneur
Gyldendal (2013)
399,00 kr. 359,10 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Finansiel rådgivning - erhverv, 4. udgave

Finansiel rådgivning - erhverv

Kent Hother Nielsen, Lars Truelsegaard og Camilla Nowak
Gyldendal (2020)
400,00 kr. 360,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Sig du kan li' mig Ebog - Indholdsstrategi for sociale medier
Online bog

Sig du kan li' mig Ebog Online bog

Indholdsstrategi for sociale medier
Gyldendal (2015)
83,00 kr.
Ebog - download link sendes pr email inden for 1 arbejdsdag

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Ebog: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 365 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.