Viser: Det strategiske lederskab

Det strategiske lederskab, 2. udgave

Det strategiske lederskab Vital Source e-bog

Jørgen Lægaard
(2022)
Hans Reitzel
247,00 kr. 222,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Det strategiske lederskab, 2. udgave
Søgbar e-bog

Det strategiske lederskab Vital Source e-bog

Jørgen Lægaard
(2022)
Hans Reitzels Forlag
433,00 kr. 389,70 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Det strategiske lederskab, 2. udgave

Det strategiske lederskab Vital Source e-bog

Jørgen Lægaard
(2022)
Hans Reitzel
374,00 kr. 336,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Det strategiske lederskab, 2. udgave

Det strategiske lederskab

Jørgen Lægaard
(2017)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
480,00 kr. 432,00 kr.
Leveringstid ca. 3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juli 2022)
  • ISBN: 9788702424171R180
Nuværende og kommende mellemledere har behov for en bedre indsigt og forståelse i implementeringen af en virksomheds strategiske mål, og samtidig er det vigtigt, at den personlige ledelsesstil tilpasses strategien. Mellemledere skal lære, forstå og arbejde med strategi så vedkommende kan oversætte den til sin egen verden og derfra starte en integrering af strategien i egen afdeling eller eget team. Det strategiske lederskab arbejder med tankerne om strategi som en praksis med vægt på mening, ejerskab og handlekraft i medarbejdernes arbejde med strategien. Bogens cases illustrerer, hvordan de lokale ledere kan tage ansvar og få strategien ført ud i livet. Med blandingen af teori og praksis dækker bogen både de formelle strategiprocesser og de organisatoriske læringsprocesser.
I denne 2. udgave er bogen udvidet med:
Uddybende afsnit om strategiske mål og Must-Win-Battles
Eksempel på udvikling af strategi og Must-Win-Battles i en offentlig virksomhed
Ledelsesprincipperne for en god strategiproces er udvidet med en case
Omtalen af de organisatoriske læringsprocesser er udvidet med introduktion til aflæring som forudsætning for læring
 Spiralmetoden er udvidet med strategiprocessen kaldet ”De simple regler”
 Case fra Hummel er indbygget til at illustrere strategiprocessen med ”De simple regler”
Endelig er bogen udbygget med flere eksempler på visioner og innovativ forretningsudvikling.
Strukturen i bogen er velegnet til undervisningsforløb om det strategiske lederskab, fx på ledelsesakademiets uddannelser. Bogens temaer starter med den røde tråd i det strategiske lederskab og fortsætter via værktøjer til det strategiske arbejde mod inspiration og processer om den ledelsesmæssige handlekraft. Sidstnævnte indeholder tre temaer om udvikling af ledelsesprocesser i forbindelse med strategi, forandringsledelse og inspiration til det personlige lederskab.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juli 2022)
  • ISBN: 9788702424171
Nuværende og kommende mellemledere har behov for en bedre indsigt og forståelse i implementeringen af en virksomheds strategiske mål, og samtidig er det vigtigt, at den personlige ledelsesstil tilpasses strategien. Mellemledere skal lære, forstå og arbejde med strategi så vedkommende kan oversætte den til sin egen verden og derfra starte en integrering af strategien i egen afdeling eller eget team. Det strategiske lederskab arbejder med tankerne om strategi som en praksis med vægt på mening, ejerskab og handlekraft i medarbejdernes arbejde med strategien. Bogens cases illustrerer, hvordan de lokale ledere kan tage ansvar og få strategien ført ud i livet. Med blandingen af teori og praksis dækker bogen både de formelle strategiprocesser og de organisatoriske læringsprocesser.
I denne 2. udgave er bogen udvidet med:
Uddybende afsnit om strategiske mål og Must-Win-Battles
Eksempel på udvikling af strategi og Must-Win-Battles i en offentlig virksomhed
Ledelsesprincipperne for en god strategiproces er udvidet med en case
Omtalen af de organisatoriske læringsprocesser er udvidet med introduktion til aflæring som forudsætning for læring
 Spiralmetoden er udvidet med strategiprocessen kaldet ”De simple regler”
 Case fra Hummel er indbygget til at illustrere strategiprocessen med ”De simple regler”
Endelig er bogen udbygget med flere eksempler på visioner og innovativ forretningsudvikling.
Strukturen i bogen er velegnet til undervisningsforløb om det strategiske lederskab, fx på ledelsesakademiets uddannelser. Bogens temaer starter med den røde tråd i det strategiske lederskab og fortsætter via værktøjer til det strategiske arbejde mod inspiration og processer om den ledelsesmæssige handlekraft. Sidstnævnte indeholder tre temaer om udvikling af ledelsesprocesser i forbindelse med strategi, forandringsledelse og inspiration til det personlige lederskab.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juli 2022)
  • ISBN: 9788702424171R365
Nuværende og kommende mellemledere har behov for en bedre indsigt og forståelse i implementeringen af en virksomheds strategiske mål, og samtidig er det vigtigt, at den personlige ledelsesstil tilpasses strategien. Mellemledere skal lære, forstå og arbejde med strategi så vedkommende kan oversætte den til sin egen verden og derfra starte en integrering af strategien i egen afdeling eller eget team. Det strategiske lederskab arbejder med tankerne om strategi som en praksis med vægt på mening, ejerskab og handlekraft i medarbejdernes arbejde med strategien. Bogens cases illustrerer, hvordan de lokale ledere kan tage ansvar og få strategien ført ud i livet. Med blandingen af teori og praksis dækker bogen både de formelle strategiprocesser og de organisatoriske læringsprocesser.
I denne 2. udgave er bogen udvidet med:
Uddybende afsnit om strategiske mål og Must-Win-Battles
Eksempel på udvikling af strategi og Must-Win-Battles i en offentlig virksomhed
Ledelsesprincipperne for en god strategiproces er udvidet med en case
Omtalen af de organisatoriske læringsprocesser er udvidet med introduktion til aflæring som forudsætning for læring
 Spiralmetoden er udvidet med strategiprocessen kaldet ”De simple regler”
 Case fra Hummel er indbygget til at illustrere strategiprocessen med ”De simple regler”
Endelig er bogen udbygget med flere eksempler på visioner og innovativ forretningsudvikling.
Strukturen i bogen er velegnet til undervisningsforløb om det strategiske lederskab, fx på ledelsesakademiets uddannelser. Bogens temaer starter med den røde tråd i det strategiske lederskab og fortsætter via værktøjer til det strategiske arbejde mod inspiration og processer om den ledelsesmæssige handlekraft. Sidstnævnte indeholder tre temaer om udvikling af ledelsesprocesser i forbindelse med strategi, forandringsledelse og inspiration til det personlige lederskab.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 422 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2017)
  • ISBN: 9788741269160

Nuværende og kommende mellemledere har behov for en bedre indsigt og forståelse i implementeringen af en virksomheds strategiske mål, og samtidig er det vigtigt, at den personlige ledelsesstil tilpasses strategien. Mellemledere skal lære, forstå og arbejde med strategi så vedkommende kan oversætte den til sin egen verden og derfra starte en integrering af strategien i egen afdeling eller eget team. Det strategiske lederskab arbejder med tankerne om strategi som en praksis med vægt på mening, ejerskab og handlekraft i medarbejdernes arbejde med strategien. Bogens cases illustrerer, hvordan de lokale ledere kan tage ansvar og få strategien ført ud i livet. Med blandingen af teori og praksis dækker bogen både de formelle strategiprocesser og de organisatoriske læringsprocesser.

I denne 2. udgave er bogen udvidet med:

Uddybende afsnit om strategiske mål og Must-Win-Battles

Eksempel på udvikling af strategi og Must-Win-Battles i en offentlig virksomhed

Ledelsesprincipperne for en god strategiproces er udvidet med en case

Omtalen af de organisatoriske læringsprocesser er udvidet med introduktion til aflæring som forudsætning for læring

 Spiralmetoden er udvidet med strategiprocessen kaldet ”De simple regler”

 Case fra Hummel er indbygget til at illustrere strategiprocessen med ”De simple regler”

Endelig er bogen udbygget med flere eksempler på visioner og innovativ forretningsudvikling.

Strukturen i bogen er velegnet til undervisningsforløb om det strategiske lederskab, fx på ledelsesakademiets uddannelser. Bogens temaer starter med den røde tråd i det strategiske lederskab og fortsætter via værktøjer til det strategiske arbejde mod inspiration og processer om den ledelsesmæssige handlekraft. Sidstnævnte indeholder tre temaer om udvikling af ledelsesprocesser i forbindelse med strategi, forandringsledelse og inspiration til det personlige lederskab.

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Organisation - Lærebog 7. udg, 7. udgave

Organisation

Lærebog 7. udg
Peter Lütken Hertel-Storm og Niels Vestergaard Olsen
Trojka (2021)
463,00 kr. 416,70 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Metode og projektskrivning - en introduktion, 3. udgave

Metode og projektskrivning

en introduktion
Thomas Harboe
Samfundslitteratur (2018)
275,00 kr. 247,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Lær at løse konflikter - i arbejdslivet, 1. udgave

Lær at løse konflikter

i arbejdslivet
Marion Thorning
Frydenlund (2019)
269,95 kr. 242,96 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Power i projekter og portefølje, 4. udgave

Power i projekter og portefølje

John Ryding Olsson og Mette Lindegaard Attrup
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (2019)
695,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave.
miniaturebillede af omslaget til Coaching i organisationer - Teorier og værktøjer til coaching i arbejdslivet

Coaching i organisationer

Teorier og værktøjer til coaching i arbejdslivet
Birgitte Jepsen og Margrethe Gade
Hans Reitzel (2022)
355,00 kr. 319,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.