SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Det strategiske lederskab

Det strategiske lederskab, 2. udgave

Det strategiske lederskab Vital Source e-bog

Jørgen Lægaard
(2022)
Hans Reitzel
247,00 kr. 222,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Det strategiske lederskab, 2. udgave
Søgbar e-bog

Det strategiske lederskab Vital Source e-bog

Jørgen Lægaard
(2022)
Hans Reitzels Forlag
433,00 kr. 389,70 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Det strategiske lederskab, 2. udgave

Det strategiske lederskab Vital Source e-bog

Jørgen Lægaard
(2022)
Hans Reitzel
374,00 kr. 336,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Det strategiske lederskab, 2. udgave

Det strategiske lederskab

Jørgen Lægaard
(2017)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
480,00 kr. 432,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juli 2022)
  • ISBN: 9788702424171R180
Nuværende og kommende mellemledere har behov for en bedre indsigt og forståelse i implementeringen af en virksomheds strategiske mål, og samtidig er det vigtigt, at den personlige ledelsesstil tilpasses strategien. Mellemledere skal lære, forstå og arbejde med strategi så vedkommende kan oversætte den til sin egen verden og derfra starte en integrering af strategien i egen afdeling eller eget team. Det strategiske lederskab arbejder med tankerne om strategi som en praksis med vægt på mening, ejerskab og handlekraft i medarbejdernes arbejde med strategien. Bogens cases illustrerer, hvordan de lokale ledere kan tage ansvar og få strategien ført ud i livet. Med blandingen af teori og praksis dækker bogen både de formelle strategiprocesser og de organisatoriske læringsprocesser.
I denne 2. udgave er bogen udvidet med:
Uddybende afsnit om strategiske mål og Must-Win-Battles
Eksempel på udvikling af strategi og Must-Win-Battles i en offentlig virksomhed
Ledelsesprincipperne for en god strategiproces er udvidet med en case
Omtalen af de organisatoriske læringsprocesser er udvidet med introduktion til aflæring som forudsætning for læring
 Spiralmetoden er udvidet med strategiprocessen kaldet ”De simple regler”
 Case fra Hummel er indbygget til at illustrere strategiprocessen med ”De simple regler”
Endelig er bogen udbygget med flere eksempler på visioner og innovativ forretningsudvikling.
Strukturen i bogen er velegnet til undervisningsforløb om det strategiske lederskab, fx på ledelsesakademiets uddannelser. Bogens temaer starter med den røde tråd i det strategiske lederskab og fortsætter via værktøjer til det strategiske arbejde mod inspiration og processer om den ledelsesmæssige handlekraft. Sidstnævnte indeholder tre temaer om udvikling af ledelsesprocesser i forbindelse med strategi, forandringsledelse og inspiration til det personlige lederskab.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juli 2022)
  • ISBN: 9788702424171
Nuværende og kommende mellemledere har behov for en bedre indsigt og forståelse i implementeringen af en virksomheds strategiske mål, og samtidig er det vigtigt, at den personlige ledelsesstil tilpasses strategien. Mellemledere skal lære, forstå og arbejde med strategi så vedkommende kan oversætte den til sin egen verden og derfra starte en integrering af strategien i egen afdeling eller eget team. Det strategiske lederskab arbejder med tankerne om strategi som en praksis med vægt på mening, ejerskab og handlekraft i medarbejdernes arbejde med strategien. Bogens cases illustrerer, hvordan de lokale ledere kan tage ansvar og få strategien ført ud i livet. Med blandingen af teori og praksis dækker bogen både de formelle strategiprocesser og de organisatoriske læringsprocesser.
I denne 2. udgave er bogen udvidet med:
Uddybende afsnit om strategiske mål og Must-Win-Battles
Eksempel på udvikling af strategi og Must-Win-Battles i en offentlig virksomhed
Ledelsesprincipperne for en god strategiproces er udvidet med en case
Omtalen af de organisatoriske læringsprocesser er udvidet med introduktion til aflæring som forudsætning for læring
 Spiralmetoden er udvidet med strategiprocessen kaldet ”De simple regler”
 Case fra Hummel er indbygget til at illustrere strategiprocessen med ”De simple regler”
Endelig er bogen udbygget med flere eksempler på visioner og innovativ forretningsudvikling.
Strukturen i bogen er velegnet til undervisningsforløb om det strategiske lederskab, fx på ledelsesakademiets uddannelser. Bogens temaer starter med den røde tråd i det strategiske lederskab og fortsætter via værktøjer til det strategiske arbejde mod inspiration og processer om den ledelsesmæssige handlekraft. Sidstnævnte indeholder tre temaer om udvikling af ledelsesprocesser i forbindelse med strategi, forandringsledelse og inspiration til det personlige lederskab.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juli 2022)
  • ISBN: 9788702424171R365
Nuværende og kommende mellemledere har behov for en bedre indsigt og forståelse i implementeringen af en virksomheds strategiske mål, og samtidig er det vigtigt, at den personlige ledelsesstil tilpasses strategien. Mellemledere skal lære, forstå og arbejde med strategi så vedkommende kan oversætte den til sin egen verden og derfra starte en integrering af strategien i egen afdeling eller eget team. Det strategiske lederskab arbejder med tankerne om strategi som en praksis med vægt på mening, ejerskab og handlekraft i medarbejdernes arbejde med strategien. Bogens cases illustrerer, hvordan de lokale ledere kan tage ansvar og få strategien ført ud i livet. Med blandingen af teori og praksis dækker bogen både de formelle strategiprocesser og de organisatoriske læringsprocesser.
I denne 2. udgave er bogen udvidet med:
Uddybende afsnit om strategiske mål og Must-Win-Battles
Eksempel på udvikling af strategi og Must-Win-Battles i en offentlig virksomhed
Ledelsesprincipperne for en god strategiproces er udvidet med en case
Omtalen af de organisatoriske læringsprocesser er udvidet med introduktion til aflæring som forudsætning for læring
 Spiralmetoden er udvidet med strategiprocessen kaldet ”De simple regler”
 Case fra Hummel er indbygget til at illustrere strategiprocessen med ”De simple regler”
Endelig er bogen udbygget med flere eksempler på visioner og innovativ forretningsudvikling.
Strukturen i bogen er velegnet til undervisningsforløb om det strategiske lederskab, fx på ledelsesakademiets uddannelser. Bogens temaer starter med den røde tråd i det strategiske lederskab og fortsætter via værktøjer til det strategiske arbejde mod inspiration og processer om den ledelsesmæssige handlekraft. Sidstnævnte indeholder tre temaer om udvikling af ledelsesprocesser i forbindelse med strategi, forandringsledelse og inspiration til det personlige lederskab.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 422 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2017)
  • ISBN: 9788741269160

Nuværende og kommende mellemledere har behov for en bedre indsigt og forståelse i implementeringen af en virksomheds strategiske mål, og samtidig er det vigtigt, at den personlige ledelsesstil tilpasses strategien. Mellemledere skal lære, forstå og arbejde med strategi så vedkommende kan oversætte den til sin egen verden og derfra starte en integrering af strategien i egen afdeling eller eget team. Det strategiske lederskab arbejder med tankerne om strategi som en praksis med vægt på mening, ejerskab og handlekraft i medarbejdernes arbejde med strategien. Bogens cases illustrerer, hvordan de lokale ledere kan tage ansvar og få strategien ført ud i livet. Med blandingen af teori og praksis dækker bogen både de formelle strategiprocesser og de organisatoriske læringsprocesser.

I denne 2. udgave er bogen udvidet med:

Uddybende afsnit om strategiske mål og Must-Win-Battles

Eksempel på udvikling af strategi og Must-Win-Battles i en offentlig virksomhed

Ledelsesprincipperne for en god strategiproces er udvidet med en case

Omtalen af de organisatoriske læringsprocesser er udvidet med introduktion til aflæring som forudsætning for læring

 Spiralmetoden er udvidet med strategiprocessen kaldet ”De simple regler”

 Case fra Hummel er indbygget til at illustrere strategiprocessen med ”De simple regler”

Endelig er bogen udbygget med flere eksempler på visioner og innovativ forretningsudvikling.

Strukturen i bogen er velegnet til undervisningsforløb om det strategiske lederskab, fx på ledelsesakademiets uddannelser. Bogens temaer starter med den røde tråd i det strategiske lederskab og fortsætter via værktøjer til det strategiske arbejde mod inspiration og processer om den ledelsesmæssige handlekraft. Sidstnævnte indeholder tre temaer om udvikling af ledelsesprocesser i forbindelse med strategi, forandringsledelse og inspiration til det personlige lederskab.

De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Organisation - Lærebog 7. udg, 7. udgave
Organisation
Af Peter Lütken Her...
Pris: 463,00 .kr
Rabatpris: 416,70 kr.
Lær at løse konflikter - i arbejdslivet, 1. udgave
Lær at løse konflikte...
Af Marion Thorning
Pris: 269,95 .kr
Rabatpris: 242,96 kr.
Power i projekter og portefølje, 4. udgave
Power i projekter og ...
Af John Ryding Olss...
Pris: 695,00 kr.
Metode og projektskrivning - en introduktion, 3. udgave
Metode og projektskri...
Af Thomas Harboe
Pris: 275,00 .kr
Rabatpris: 247,50 kr.
Coaching i organisationer - Teorier og værktøjer til coaching i arbejdslivet
Coaching i organisati...
Af Birgitte Jepsen ...
Pris: 355,00 .kr
Rabatpris: 319,50 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.