Viser: Med andre øjne - om service, design og servicedesign
Med andre øjne - om service, design og servicedesign Vital Source e-bog
Søren Bechmann og Mette Mikkelsen
(2019)
Med andre øjne - om service, design og servicedesign Vital Source e-bog
Søren Bechmann og Mette Mikkelsen
(2019)
Med andre øjne - om service, design og servicedesign Vital Source e-bog
Søren Bechmann og Mette Mikkelsen
(2019)
Med andre øjne - om service, design og servicedesign
Mette Mikkelsen
(2019)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2019)
- Forfattere: Søren Bechmann og Mette Mikkelsen
- ISBN: 9788702417845
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2019)
- Forfattere: Søren Bechmann og Mette Mikkelsen
- ISBN: 9788702417845R180
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2019)
- Forfattere: Søren Bechmann og Mette Mikkelsen
- ISBN: 9788702417845R365
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Hæftet: 464 sider
- Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2019)
- ISBN: 9788741258423
Alt for længe har alt for mange organisationer været fokuseret på interne processer, strømlinede og optimerede værdikæder. Mange har stået med hovedet langt inde i maskinrummet og har fuldstændig overset, hvilken del af kroppen der er vendt ud mod resten af verden – mod blandt andet brugere, kunder, patienter og borgere.
Der er behov for at løfte blikket og for en ny tilgang til service, hvor beslutninger træffes med afsæt i værdiskabende brugerrejser, og ikke mindst for en tilgang, hvor værdi skabes med afsæt i en betragtning af problemer, udfordringer, muligheder, ydelser og oplevelser fra brugernes perspektiv. Der er brug for at se på verden med andre øjne, så brugernes reelle problemer, behov og ønsker afdækkes, og løsninger designes med afsæt i en forståelse for, hvorfor brugerne gør det, de gør, siger det, de siger og føler det de føler. Og hvor man samtidig minimerer det spild, der repræsenteres i flertallet af de dårlige løsninger, som oversvømmer markedet i dag.
Søren Bechmann og Mette Mikkelsen har skrevet en bog om service, design og servicedesign, som introducerer en ny logik og et andet blik på serviceydelsen. Der lægges vægt på definitionen af serviceydelsens natur samt en grundig beskrivelse af designprocessen og de faktorer, der spiller ind, når man designer serviceydelser. Derudover gennemgås blandt andet forretningsmodeller, service blue print, designdefinitioner, servicedesignprincipper samt perspektiver på udviklingsopgaven.
Andre har også købt
om ca. 2 hverdage
Moderne markedsføring
Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
The Designing for Growth Field Book
A Step-By-Step Project Guide
Jeanne Liedtka og Tim Ogilvie
om ca. 10 hverdage