Viser: Med andre øjne - om service, design og servicedesign

Med andre øjne - om service, design og servicedesign, 1. udgave
Søgbar e-bog

Med andre øjne - om service, design og servicedesign Vital Source e-bog

Søren Bechmann og Mette Mikkelsen
(2019)
Hans Reitzels Forlag
481,00 kr. 432,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Med andre øjne - om service, design og servicedesign, 1. udgave

Med andre øjne - om service, design og servicedesign Vital Source e-bog

Søren Bechmann og Mette Mikkelsen
(2019)
Hans Reitzel
271,00 kr. 243,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Med andre øjne - om service, design og servicedesign, 1. udgave

Med andre øjne - om service, design og servicedesign Vital Source e-bog

Søren Bechmann og Mette Mikkelsen
(2019)
Hans Reitzel
412,00 kr. 370,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Med andre øjne - om service, design og servicedesign, 1. udgave

Med andre øjne - om service, design og servicedesign

Mette Mikkelsen
(2019)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
530,00 kr. 477,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2019)
  • Forfattere: Søren Bechmann og Mette Mikkelsen
  • ISBN: 9788702417845
Søren Bechmann og Mette Mikkelsen har skrevet en bog om service, design og servicedesign, som introducerer en ny logik og et andet blik på serviceydelsen. Der lægges vægt på definitionen af serviceydelsens natur samt en grundig beskrivelse af designprocessen og de faktorer, der spiller ind, når man designer serviceydelser.  Derudover gennemgås blandt andet forretningsmodeller, service blue print, designdefinitioner, servicedesignprincipper samt perspektiver på udviklingsopgaven.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2019)
  • Forfattere: Søren Bechmann og Mette Mikkelsen
  • ISBN: 9788702417845R180
Søren Bechmann og Mette Mikkelsen har skrevet en bog om service, design og servicedesign, som introducerer en ny logik og et andet blik på serviceydelsen. Der lægges vægt på definitionen af serviceydelsens natur samt en grundig beskrivelse af designprocessen og de faktorer, der spiller ind, når man designer serviceydelser.  Derudover gennemgås blandt andet forretningsmodeller, service blue print, designdefinitioner, servicedesignprincipper samt perspektiver på udviklingsopgaven.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2019)
  • Forfattere: Søren Bechmann og Mette Mikkelsen
  • ISBN: 9788702417845R365
Søren Bechmann og Mette Mikkelsen har skrevet en bog om service, design og servicedesign, som introducerer en ny logik og et andet blik på serviceydelsen. Der lægges vægt på definitionen af serviceydelsens natur samt en grundig beskrivelse af designprocessen og de faktorer, der spiller ind, når man designer serviceydelser.  Derudover gennemgås blandt andet forretningsmodeller, service blue print, designdefinitioner, servicedesignprincipper samt perspektiver på udviklingsopgaven.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 464 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2019)
  • ISBN: 9788741258423

Alt for længe har alt for mange organisationer været fokuseret på interne processer, strømlinede og optimerede værdikæder. Mange har stået med hovedet langt inde i maskinrummet og har fuldstændig overset, hvilken del af kroppen der er vendt ud mod resten af verden – mod blandt andet brugere, kunder, patienter og borgere.

Der er behov for at løfte blikket og for en ny tilgang til service, hvor beslutninger træffes med afsæt i værdiskabende brugerrejser, og ikke mindst for en tilgang, hvor værdi skabes med afsæt i en betragtning af problemer, udfordringer, muligheder, ydelser og oplevelser fra brugernes perspektiv. Der er brug for at se på verden med andre øjne, så brugernes reelle problemer, behov og ønsker afdækkes, og løsninger designes med afsæt i en forståelse for, hvorfor brugerne gør det, de gør, siger det, de siger og føler det de føler. Og hvor man samtidig minimerer det spild, der repræsenteres i flertallet af de dårlige løsninger, som oversvømmer markedet i dag.

Søren Bechmann og Mette Mikkelsen har skrevet en bog om service, design og servicedesign, som introducerer en ny logik og et andet blik på serviceydelsen. Der lægges vægt på definitionen af serviceydelsens natur samt en grundig beskrivelse af designprocessen og de faktorer, der spiller ind, når man designer serviceydelser.  Derudover gennemgås blandt andet forretningsmodeller, service blue print, designdefinitioner, servicedesignprincipper samt perspektiver på udviklingsopgaven.

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Oplevelsesøkonomi, 3. udgave

Oplevelsesøkonomi

Jan Halberg Madsen
Hans Reitzel (2023)
300,00 kr. 270,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Moderne markedsføring, 4. udgave

Moderne markedsføring

Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
Hans Reitzel (2022)
550,00 kr. 495,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til The Designing for Growth Field Book - A Step-By-Step Project Guide, 2. udgave

The Designing for Growth Field Book

A Step-By-Step Project Guide
Jeanne Liedtka og Tim Ogilvie
Columbia University Press (2019)
189,00 kr. 170,10 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Metode - til markedsføring og service, 2. udgave

Metode

til markedsføring og service
Hans Reitzel (2020)
295,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Business Model Generation

Business Model Generation

Alexander Osterwalder og Yves Pigneur
Gyldendal (2013)
399,00 kr. 359,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.