Viser: Grundlæggende statistik - for markedsføring og salg
Grundlæggende statistik for markedsføring og salg Vital Source e-bog
Kenneth Hansen
(2013)
Hans Reitzels Forlag
192,00 kr.
172,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Grundlæggende statistik for markedsføring og salg Vital Source e-bog
Kenneth Hansen
(2013)
Hans Reitzel
96,00 kr.
86,40 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Grundlæggende statistik for markedsføring og salg Vital Source e-bog
Kenneth Hansen
(2013)
Hans Reitzel
186,00 kr.
167,40 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Grundlæggende statistik
for markedsføring og salg
Kenneth Hansen
(2013)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
200,00 kr.
180,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2013)
- ISBN: 9788702417142
Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data. I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller, hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data. I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller, hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2013)
- ISBN: 9788702417142R180
Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data. I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller, hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data. I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller, hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2013)
- ISBN: 9788702417142R365
Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data. I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller, hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data. I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller, hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Hæftet: 128 sider
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2013)
- ISBN: 9788741257976
Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data. I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller, hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.
Andre har også købt
Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne
Lone Hansen, Morten Dalbøge og Torben Rosenkilde Jensen
Hans Reitzel
(2022)
525,00 kr.
472,50 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
om ca. 3 hverdage
Introduktion til markedsføring på sociale medier
Facebook og LinkedIn
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
Hans Reitzel
(2020)
295,00 kr.
265,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
Erhvervsjura - for marketing og service
Bjarke Tinten, Kennet Fischer Föh, Simon Juul Pedersen og Helle Næss-Schmidt Risdal
Hans Reitzel
(2022)
325,00 kr.
292,50 kr.
Denne titel er udgået og kan derfor ikke bestilles. Vi beklager.
Organisation, innovation og supply chain management
Dorthe Bohlbro, Thomas Lindholm Uth, Anne Sejer Hansen og Jes Victor Noldus Christiansen
Gyldendal
(2019)
500,00 kr.
Denne titel er udgået og kan derfor ikke bestilles. Vi beklager.