Viser: Salg af rådgivning og serviceydelser - Når salget er komplekst og sælgerens roller under forandring

Salg af rådgivning og serviceydelser, 2. udgave
Søgbar e-bog

Salg af rådgivning og serviceydelser Vital Source e-bog

Jens Lassen
(2025)
Hans Reitzels Forlag
420,00 kr. 378,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Salg af rådgivning og serviceydelser, 2. udgave

Salg af rådgivning og serviceydelser Vital Source e-bog

Jens Lassen
(2025)
Hans Reitzels Forlag
374,00 kr. 336,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Salg af rådgivning og serviceydelser, 2. udgave

Salg af rådgivning og serviceydelser Vital Source e-bog

Jens Lassen
(2025)
Hans Reitzels Forlag
247,00 kr. 222,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Salg af rådgivning og serviceydelser - Når salget er komplekst og sælgerens roller under forandring, 2. udgave

Salg af rådgivning og serviceydelser

Når salget er komplekst og sælgerens roller under forandring
Jens Lassen
(2025)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
450,00 kr. 405,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2025)
  • ISBN: 9788702447651
Salg af rådgivning og serviceydelser er en lærebog om salg, der fokuserer specifikt på serviceydelser og rådgivning frem for fysiske produkter. Bogen er metodisk opbygget og indeholder værktøjer samt praktiske eksempler fra relevante brancher – både de finansielle sektorer, andre brancher, hvor der udbydes rådgivning og serviceydelser, og brancher, hvor salg af serviceydelser bliver et stadig vigtigere supplement til det traditionelle salg af fysiske produkter.
Bogen er inddelt i tre hovedområder:
Teoretisk grundlag – forskelle mellem salg af produkter og serviceydelser, servitization, tillidsopbygning og værdiskabelse i kundens købsproces.
Salgsredskaber – kommunikationsværktøjer, persontyper, kulturforskelle og digitale salgsmetoder som social selling, online møder og kunstig intelligens.
Salgsprocessen – strukturen i kundemødet, herunder forberedelse, behovsafdækning, løsningspræsentation, indvendingshåndtering, forhandling og opfølgning. Kapitlerne er fyldt med konkrete og brugbare værktøjer og metoder. Afslutningsvis er der også et kapitel om planlægning af salget.
Bogen er målrettet alle, der arbejder med kundekontakt, hvor en serviceydelse er omdrejningspunktet for dialogen – lige fra bankrådgivere, revisorer, assurandører, advokater og ejendomsmæglere over håndværkere, turistmedarbejdere og konsulenter til serviceteknikere. Den er primært skrevet til akademifaget Salg og salgspsykologi, men kan også anvendes i andre akademifag samt på uddannelser som finansøkonom, finansbachelor, service- og oplevelsesøkonom samt logistikøkonom.
Licens varighed:
Online udgaven er tilgængelig: 365 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2025)
  • ISBN: 9788702447651R365
Salg af rådgivning og serviceydelser er en lærebog om salg, der fokuserer specifikt på serviceydelser og rådgivning frem for fysiske produkter. Bogen er metodisk opbygget og indeholder værktøjer samt praktiske eksempler fra relevante brancher – både de finansielle sektorer, andre brancher, hvor der udbydes rådgivning og serviceydelser, og brancher, hvor salg af serviceydelser bliver et stadig vigtigere supplement til det traditionelle salg af fysiske produkter.
Bogen er inddelt i tre hovedområder:
Teoretisk grundlag – forskelle mellem salg af produkter og serviceydelser, servitization, tillidsopbygning og værdiskabelse i kundens købsproces.
Salgsredskaber – kommunikationsværktøjer, persontyper, kulturforskelle og digitale salgsmetoder som social selling, online møder og kunstig intelligens.
Salgsprocessen – strukturen i kundemødet, herunder forberedelse, behovsafdækning, løsningspræsentation, indvendingshåndtering, forhandling og opfølgning. Kapitlerne er fyldt med konkrete og brugbare værktøjer og metoder. Afslutningsvis er der også et kapitel om planlægning af salget.
Bogen er målrettet alle, der arbejder med kundekontakt, hvor en serviceydelse er omdrejningspunktet for dialogen – lige fra bankrådgivere, revisorer, assurandører, advokater og ejendomsmæglere over håndværkere, turistmedarbejdere og konsulenter til serviceteknikere. Den er primært skrevet til akademifaget Salg og salgspsykologi, men kan også anvendes i andre akademifag samt på uddannelser som finansøkonom, finansbachelor, service- og oplevelsesøkonom samt logistikøkonom.
Licens varighed:
Online udgaven er tilgængelig: 365 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: 365 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2025)
  • ISBN: 9788702447651R180
Salg af rådgivning og serviceydelser er en lærebog om salg, der fokuserer specifikt på serviceydelser og rådgivning frem for fysiske produkter. Bogen er metodisk opbygget og indeholder værktøjer samt praktiske eksempler fra relevante brancher – både de finansielle sektorer, andre brancher, hvor der udbydes rådgivning og serviceydelser, og brancher, hvor salg af serviceydelser bliver et stadig vigtigere supplement til det traditionelle salg af fysiske produkter.
Bogen er inddelt i tre hovedområder:
Teoretisk grundlag – forskelle mellem salg af produkter og serviceydelser, servitization, tillidsopbygning og værdiskabelse i kundens købsproces.
Salgsredskaber – kommunikationsværktøjer, persontyper, kulturforskelle og digitale salgsmetoder som social selling, online møder og kunstig intelligens.
Salgsprocessen – strukturen i kundemødet, herunder forberedelse, behovsafdækning, løsningspræsentation, indvendingshåndtering, forhandling og opfølgning. Kapitlerne er fyldt med konkrete og brugbare værktøjer og metoder. Afslutningsvis er der også et kapitel om planlægning af salget.
Bogen er målrettet alle, der arbejder med kundekontakt, hvor en serviceydelse er omdrejningspunktet for dialogen – lige fra bankrådgivere, revisorer, assurandører, advokater og ejendomsmæglere over håndværkere, turistmedarbejdere og konsulenter til serviceteknikere. Den er primært skrevet til akademifaget Salg og salgspsykologi, men kan også anvendes i andre akademifag samt på uddannelser som finansøkonom, finansbachelor, service- og oplevelsesøkonom samt logistikøkonom.
Licens varighed:
Online udgaven er tilgængelig: 180 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 440 sider
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2025)
  • ISBN: 9788702432916

Salg af rådgivning og serviceydelser er en lærebog om salg, der fokuserer specifikt på serviceydelser og rådgivning frem for fysiske produkter. Bogen er metodisk opbygget og indeholder værktøjer samt praktiske eksempler fra relevante brancher – både de finansielle sektorer, andre brancher, hvor der udbydes rådgivning og serviceydelser, og brancher, hvor salg af serviceydelser bliver et stadig vigtigere supplement til det traditionelle salg af fysiske produkter.

Bogen er inddelt i tre hovedområder:

  1. Teoretisk grundlag – forskelle mellem salg af produkter og serviceydelser, servitization, tillidsopbygning og værdiskabelse i kundens købsproces.
  2. Salgsredskaber – kommunikationsværktøjer, persontyper, kulturforskelle og digitale salgsmetoder som social selling, online møder og kunstig intelligens.
  3. Salgsprocessen – strukturen i kundemødet, herunder forberedelse, behovsafdækning, løsningspræsentation, indvendingshåndtering, forhandling og opfølgning. Kapitlerne er fyldt med konkrete og brugbare værktøjer og metoder. Afslutningsvis er der også et kapitel om planlægning af salget.

Bogen er målrettet alle, der arbejder med kundekontakt, hvor en serviceydelse er omdrejningspunktet for dialogen – lige fra bankrådgivere, revisorer, assurandører, advokater og ejendomsmæglere over håndværkere, turistmedarbejdere og konsulenter til serviceteknikere. Den er primært skrevet til akademifaget Salg og salgspsykologi, men kan også anvendes i andre akademifag samt på uddannelser som finansøkonom, finansbachelor, service- og oplevelsesøkonom samt logistikøkonom.

 

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Finansiel rådgivning - privat, 9. udgave

Finansiel rådgivning - privat

Jannie Munch, Allan Bo Christensen, Lene Husted Frandsen, Mikkel Harbo Bossow, Helge Sørensen, Karen Almdal, Tage Bergsbo, Dorte Fejerskov Hass, Pelle Ivan Olsen og Henrik Juul Larsen
Hans Reitzels Forlag (2025)
525,00 kr. 472,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Metode og videnskabsteori for finansbachelorer - Skab viden, der giver værdi, 2. udgave

Metode og videnskabsteori for finansbachelorer

Skab viden, der giver værdi
Lars Brian Bach, Søren Kreilgaard, Niels Kühl Hasager, Søren Møller Jensen, Finn Sander, Nikolaj Hübertz Mortensen og Søren Lund Norre
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (2025)
350,00 kr. 315,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsjura - for de finansielle uddannelser, 10. udgave

Erhvervsjura - for de finansielle uddannelser

Bjarke Tinten, Tage Bergsbo, Tom Bramminge Christensen, Lotte Mohr Dupont-Mersing, Sarah Hedelund, Lene Husted Frandsen, Karsten Steen Jensen, Simon Juul Pedersen, Just Kjærgård Pedersen, Dorthe Møller Kaad, Helle Næss-Schmidt Risdal, Nanna Vetter Viberg Nielsen, Hanne Weiss Garne og Helene Weiss Johansen
Hans Reitzels Forlag (2025)
635,00 kr. 571,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsjura - for marketing og service, 11. udgave

Erhvervsjura - for marketing og service

Bjarke Tinten, Simon Juul Pedersen, Sarah Hedelund og Hanne Weiss Garne
Hans Reitzels Forlag (2025)
355,00 kr. 319,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Globaløkonomi til marketing og service - opgaver, 4. udgave

Globaløkonomi til marketing og service - opgaver

Peter Trier
Hans Reitzels Forlag (2025)
200,00 kr. 180,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.