Viser: Markedsføring - for de finansielle uddannelser

Markedsføring for de finansielle uddannelser, 2. udgave
Søgbar e-bog

Markedsføring for de finansielle uddannelser Vital Source e-bog

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Hans Reitzels Forlag
433,00 kr. 389,70 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Markedsføring for de finansielle uddannelser, 2. udgave

Markedsføring for de finansielle uddannelser Vital Source e-bog

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Hans Reitzel
247,00 kr. 222,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Markedsføring for de finansielle uddannelser, 2. udgave

Markedsføring for de finansielle uddannelser Vital Source e-bog

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Hans Reitzel
374,00 kr. 336,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Markedsføring - for de finansielle uddannelser, 2. udgave

Markedsføring - for de finansielle uddannelser

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
480,00 kr. 432,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2023)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
  • ISBN: 9788702419993
Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at  markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding. 
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2023)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
  • ISBN: 9788702419993R180
Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at  markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding. 
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2023)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
  • ISBN: 9788702419993R365
Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at  markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding. 
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 596 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2023)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og Ane Kathrine Bo Johansen
  • ISBN: 9788702404463

Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at  markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. 

Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. 

Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding. 

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Organisation - Lærebog 7. udg, 7. udgave

Organisation

Lærebog 7. udg
Peter Lütken Hertel-Storm og Niels Vestergaard Olsen
Trojka (2021)
463,00 kr. 416,70 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Finansiel rådgivning - erhverv, 5. udgave

Finansiel rådgivning - erhverv

Lars Truelsegaard, Kent Hother Nielsen, Dorthe Jørgensen, Camilla Nowak, Margit Annette Nielsen, Claus Larsen og Jan Valdbo
Hans Reitzel (2023)
430,00 kr. 387,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Management Accounting - International Edition - Information for Decision Making, 7. udgave

Management Accounting - International Edition

Information for Decision Making
Anthony Atkinson, Robert Kaplan, Ella Mai Matsumura og Mark Young
Cambridge Business Publishers (2022)
799,00 kr. 719,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Sig du kan li mig - Indholdsstrategi for sociale medier, 2. udgave

Sig du kan li mig

Indholdsstrategi for sociale medier
Astrid Haug
Gyldendal (2015)
300,00 kr. 270,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Årsrapport og regnskabsanalyse (Ibog) Særudgave til Cphbusiness - (digitalt kompendie)
Online bog

Årsrapport og regnskabsanalyse (Ibog) Særudgave til Cphbusiness Online bog

(digitalt kompendie)
Hans Reitzel (2021)
145,00 kr. 130,50 kr.
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.