Viser: Giv dit brand en personlig stemme - Effektfulde kampagner med strategisk brug af influencermarketing
Giv dit brand en personlig stemme
Effektfulde kampagner med strategisk brug af influencermarketing
Louise Bonfils Høck
(2020)
Sprog: Dansk
Gyldendal
300,00 kr.
7 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Hæftet: 278 sider
- Udgiver: Gyldendal (August 2020)
- ISBN: 9788702298840
En influencer kan være mange ting. Det kan være en, der bestyrer en professionel kanal, hvor indhold af høj kvalitet når ud til flere hundredetusinde følgere. Det kan være en, der udsender en videodagbog, eller som livestreamer fra teenageværelset om mode og skønhed. Eller det kan være en, der spiller Fortnite med sin vennekreds som modtagere. Influencermarketing er den hastigst voksende marketing- og kommunikationskanal i disse år, for marketingpotentialet kan være enormt. Men arbejdet med influencere kan også være en skræmmende jungle at kaste sig ud i. Og selvom det lykkes at finde vej, kan det være svært at vide, hvordan man bedst samarbejder med influencerne og efterfølgende måler sine resultater. Bogen går systematisk til værks og gennemgår fra A-Z, hvordan man arbejder strategisk med influencere: Sådan lægger du den rette kampagnestrategi Sådan vælger du den rette influencer Sådan udvikler du godt indhold i samarbejde med influenceren Hvad kræver det at gennemføre influencerkampagner? Hvordan kan man måle og dokumentere effekten af indsatsen? Med denne bog i hånden får du en tjekliste med best practice-guidelines og sikkerhed for, at du får tænkt alt igennem og sikrer dig det bedst mulige afsæt for succesfulde influencerkampagner.
Andre har også købt
Content Marketing bogen
Joakim Ditlev og Signe Damgaard Jepsen
Content marketing bogen
(2020)
295,00 kr.
265,50 kr.
Leveringstid ca. 3 hverdage.
Projektsucces
Hvad enhver leder bør vide om projekter og projektledelse
Erling S. Andersen og Pernille Eskerod
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF)
(2017)
325,00 kr.
292,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Statistik for ikke-statistikere
Birger Stjernholm Madsen
Samfundslitteratur
(2017)
290,00 kr.
261,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Kommunikation i praksis
Heidi Andersen og Marianne Leth Jørnø
Samfundslitteratur
(2020)
340,00 kr.
306,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Ledelse i praksis
Erik Staunstrup, Niels Vestergaaard Olsen og Lone Hermann
Trojka
(2021)
463,00 kr.
416,70 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.