Viser: Retail Management - Konceptudvikling og styring
Retail Management
Konceptudvikling og styring
Peter Skjold Mogensen
(2021)
Sprog: Dansk
Retail Books
379,00 kr.
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
Detaljer om varen
- 5. Udgave
- Hæftet: 189 sider
- Udgiver: Retail Books (Juli 2021)
- ISBN: 9788799867554
Retail Management - Konceptudvikling og styring, giver en teoretisk og praksisorienteret introduktion til detailbutikkens muligheder i forhold til konceptudvikling og styring.
På baggrund af en historisk og strukturel gennemgang af den nationale og internationale detailhandel, introduceres konceptmodellen. Konceptmodellen viser trin for trin, hvordan butikken kan opbygge og udvikle sit koncept, med inddragelse af relevante teorier og praktiske eksempler fra detailbranchen.
Bogen tager udgangspunkt i fysiske butikker, men inddrager også elementer fra e-handel, herunder e-konceptet.
Bogen er tilpasset undervisningsministeriets fagmodulbeskrivelse for konceptstyring på Akademiuddannelsen i retail (AU Retail).
Lærebogen er ligeledes velegnet til KVU niveau, herunder Handelsøkonomuddannelsen, Markedsføringsøkonomuddannelsen og Serviceøkonomudannelsen, hvor fagområdet indgår i uddannelsesforløbet, evt. som valgfag i detailledelse (Retail Management) eller generel butiksforståelse. Bogen kan derudover anvendes til medarbejdere og ledere i detailhandlen, der ønsker en indsigt i butikkens opbygning samt en strategisk tilgang til butikkens udviklingsmuligheder.
På baggrund af en historisk og strukturel gennemgang af den nationale og internationale detailhandel, introduceres konceptmodellen. Konceptmodellen viser trin for trin, hvordan butikken kan opbygge og udvikle sit koncept, med inddragelse af relevante teorier og praktiske eksempler fra detailbranchen.
Bogen tager udgangspunkt i fysiske butikker, men inddrager også elementer fra e-handel, herunder e-konceptet.
Bogen er tilpasset undervisningsministeriets fagmodulbeskrivelse for konceptstyring på Akademiuddannelsen i retail (AU Retail).
Lærebogen er ligeledes velegnet til KVU niveau, herunder Handelsøkonomuddannelsen, Markedsføringsøkonomuddannelsen og Serviceøkonomudannelsen, hvor fagområdet indgår i uddannelsesforløbet, evt. som valgfag i detailledelse (Retail Management) eller generel butiksforståelse. Bogen kan derudover anvendes til medarbejdere og ledere i detailhandlen, der ønsker en indsigt i butikkens opbygning samt en strategisk tilgang til butikkens udviklingsmuligheder.
Andre har også købt
Retail Marketing Management
Principles and Practice
Helen Goworek og Peter McGoldrick
Pearson Education, Limited
(2015)
658,00 kr.
592,20 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
om ca. 10 hverdage
Procurement Principles and Management in the Digital Age
Peter Baily, David Farmer, Barry Crocker og David Jessop
Pearson Education, Limited
(2021)
759,00 kr.
683,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Transformational Sales
Making a Difference with Strategic Customers
Philip Kotler, Marian Dingena og Waldemar Pfoertsch
Springer International Publishing AG
(2015)
569,00 kr.
512,10 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
om ca. 10 hverdage
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Giv dit brand en personlig stemme
Effektfulde kampagner med strategisk brug af influencermarketing
Louise Bonfils Høck
Gyldendal
(2020)
300,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.