Viser: Service er marketing - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
Service er marketing (epub)
(2012)
Sprog: Dansk
Gyldendal
58,00 kr.
52,20 kr.
Ebog - download link sendes pr email inden for 1 arbejdsdag
Service er marketing
Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
(2012)
Sprog: Dansk
Gyldendal
300,00 kr.
270,00 kr.
2 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- Udgiver: Gyldendal (December 2012)
- ISBN: 9788702120431
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring
kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.
Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser? Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?
I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.
kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.
Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser? Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?
I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.
Epub ebog
10 copy-operations
500 page-prints
Højtlæsning af tekst: Nej
10 copy-operations
500 page-prints
Højtlæsning af tekst: Nej
Detaljer om varen
- Hæftet: 208 sider
- Udgiver: Gyldendal (Februar 2012)
- ISBN: 9788702120424
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på. Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser? Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse? I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau. Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse • Servicebeviset • Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder • Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints • Drift og implementering af serviceydelser
Andre har også købt
HRM i praksis
Henrik Holt Larsen, Jens Overgaard Nielsen og Bente Øhrstrøm
Samfundslitteratur
(2022)
425,00 kr.
382,50 kr.
Vi er lukket ml. jul og nytår, denne vare afsendes fra 2/1.
Metode og videnskabsteori for finansbachelorer
skab viden, der giver værdi
Lars Brian Bach, Søren Kreilgaard, Niels Kühl Hasager, Søren Møller Jensen og Finn Sander
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF)
(2023)
340,00 kr.
306,00 kr.
Vi er lukket ml. jul og nytår, denne vare afsendes fra 2/1.
Den gode opgave
Håndbog i opgave-, projekt- og specialeskrivning
Lotte Rienecker og Peter Stray Jørgensen
Samfundslitteratur
(2022)
325,00 kr.
292,50 kr.
Vi er lukket ml. jul og nytår, denne vare afsendes fra 2/1.
Bogen er udgået og erstattet af en nyere udgave
Paradigmer i praksis
Videnskabsteori og metode i ledelses- og organisationsstudier
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF)
(2020)
460,00 kr.
Vi er lukket ml. jul og nytår, denne vare afsendes fra 2/1.