Viser: Service er marketing - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør

Service er marketing (epub)

Service er marketing (epub)

(2012)
Sprog: Dansk
Gyldendal
58,00 kr. 52,20 kr.
Ebog - download link sendes pr email inden for 1 arbejdsdag
Service er marketing - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør

Service er marketing

Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
(2012)
Sprog: Dansk
Gyldendal
300,00 kr. 270,00 kr.
Vi er lukket ml. jul og nytår, denne vare afsendes fra 2/1.

Detaljer om varen

  • Udgiver: Gyldendal (December 2012)
  • ISBN: 9788702120431
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring
kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.

Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser? Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?

I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.
Epub ebog

10 copy-operations
500 page-prints

Højtlæsning af tekst: Nej

Detaljer om varen

  • Hæftet: 208 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Februar 2012)
  • ISBN: 9788702120424
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på. Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse? I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau. Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse • Servicebeviset • Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder • Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints • Drift og implementering af serviceydelser  

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til HRM i praksis, 2. udgave

HRM i praksis

Henrik Holt Larsen, Jens Overgaard Nielsen og Bente Øhrstrøm
Samfundslitteratur (2022)
425,00 kr. 382,50 kr.
Vi er lukket ml. jul og nytår, denne vare afsendes fra 2/1.
miniaturebillede af omslaget til Metode og videnskabsteori for finansbachelorer - skab viden, der giver værdi, 1. udgave

Metode og videnskabsteori for finansbachelorer

skab viden, der giver værdi
Lars Brian Bach, Søren Kreilgaard, Niels Kühl Hasager, Søren Møller Jensen og Finn Sander
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (2023)
340,00 kr. 306,00 kr.
Vi er lukket ml. jul og nytår, denne vare afsendes fra 2/1.
miniaturebillede af omslaget til Den gode opgave - Håndbog i opgave-, projekt- og specialeskrivning, 6. udgave

Den gode opgave

Håndbog i opgave-, projekt- og specialeskrivning
Lotte Rienecker og Peter Stray Jørgensen
Samfundslitteratur (2022)
325,00 kr. 292,50 kr.
Vi er lukket ml. jul og nytår, denne vare afsendes fra 2/1.
miniaturebillede af omslaget til Absolut Strategi, 1. udgave

Absolut Strategi

Henrik Ørholst
Hans Reitzel (2022)
330,00 kr. 297,00 kr.
Bogen er udgået og erstattet af en nyere udgave
miniaturebillede af omslaget til Paradigmer i praksis - Videnskabsteori og metode i ledelses- og organisationsstudier, 2. udgave

Paradigmer i praksis

Videnskabsteori og metode i ledelses- og organisationsstudier
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (2020)
460,00 kr.
Vi er lukket ml. jul og nytår, denne vare afsendes fra 2/1.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.