SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Service er marketing - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
Service er marketing (epub)
(2012)
Sprog: Dansk
Service er marketing
Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
(2012)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- Udgiver: Gyldendal (December 2012)
- ISBN: 9788702120431
kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.
Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser? Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?
I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.
10 copy-operations
500 page-prints
Højtlæsning af tekst: Nej
Detaljer om varen
- Hæftet: 208 sider
- Udgiver: Gyldendal (Februar 2012)
- ISBN: 9788702120424