SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Service er marketing - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør

Service er marketing (epub)

Service er marketing (epub)

(2012)
Sprog: Dansk
Gyldendal
58,00 kr. 52,20 kr.
Ebog - download link sendes pr email inden for 1 arbejdsdag
Service er marketing - Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør

Service er marketing

Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
(2012)
Sprog: Dansk
Gyldendal
300,00 kr. 270,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • Udgiver: Gyldendal (December 2012)
  • ISBN: 9788702120431
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring
kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.

Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser? Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?

I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.
Epub ebog

10 copy-operations
500 page-prints

Højtlæsning af tekst: Nej

Detaljer om varen

  • Hæftet: 208 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Februar 2012)
  • ISBN: 9788702120424
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på. Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse? I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau. Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse • Servicebeviset • Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder • Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints • Drift og implementering af serviceydelser  
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

HRM i praksis, 2. udgave
HRM i praksis
Af Henrik Holt Lars...
Pris: 425,00 .kr
Rabatpris: 382,50 kr.
Metode og videnskabsteori for finansbachelorer - skab viden, der giver værdi, 1. udgave
Metode og videnskabst...
Af Lars Brian Bach,...
Pris: 340,00 .kr
Rabatpris: 306,00 kr.
Den gode opgave - Håndbog i opgave-, projekt- og specialeskrivning, 6. udgave
Den gode opgave
Af Lotte Rienecker ...
Pris: 325,00 .kr
Rabatpris: 292,50 kr.
Absolut Strategi, 1. udgave
Absolut Strategi
Af Henrik Ørholst
Pris: 330,00 .kr
Rabatpris: 297,00 kr.
Paradigmer i praksis - Videnskabsteori og metode i ledelses- og organisationsstudier, 2. udgave
Paradigmer i praksis
Pris: 460,00 kr.

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.