Viser: Factorial Survey Experiments

Factorial Survey Experiments, 1. udgave
Søgbar e-bog

Factorial Survey Experiments Vital Source e-bog

Katrin Auspurg og Thomas Hinz
(2014)
Sage Publishing
396,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Factorial Survey Experiments, 1. udgave

Factorial Survey Experiments Vital Source e-bog

Katrin Auspurg og Thomas Hinz
(2014)
Sage Publishing
164,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Factorial Survey Experiments

Factorial Survey Experiments

Katrin Auspurg og Thomas Hinz
(2014)
Sprog: Engelsk
SAGE Publications, Incorporated
439,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Reflowable pages): 168 sider
  • Udgiver: Sage Publishing (November 2014)
  • Forfattere: Katrin Auspurg og Thomas Hinz
  • ISBN: 9781483324302
Filling a gap in the literature of the field, this first-of-its-kind book provides researchers with a practical guide to using the factorial survey method to assess respondents’ beliefs about the world, judgment principles, or decision rules through multi-dimensional stimuli ("vignettes") that resemble real-life decision-making situations. Using insightful examples to illustrate their arguments, the authors guide researchers through all relevant steps, including how to set up the factorial experimental design (drawing samples of vignettes and respondents), how to handle the practical challenges that must be mastered when an experimental plan with many different treatments is embedded in a survey format, and how to deal with questions of data analysis. In addition to providing the "how-tos" of designing factorial survey experiments, the authors cover recent developments of similar methods, such as conjoint analyses, choice experiments, and more advanced statistical tools.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (dynamic pages): 168 sider
  • Udgiver: Sage Publishing (November 2014)
  • Forfattere: Katrin Auspurg og Thomas Hinz
  • ISBN: 9781483324302R180
Filling a gap in the literature of the field, this first-of-its-kind book provides researchers with a practical guide to using the factorial survey method to assess respondents’ beliefs about the world, judgment principles, or decision rules through multi-dimensional stimuli ("vignettes") that resemble real-life decision-making situations. Using insightful examples to illustrate their arguments, the authors guide researchers through all relevant steps, including how to set up the factorial experimental design (drawing samples of vignettes and respondents), how to handle the practical challenges that must be mastered when an experimental plan with many different treatments is embedded in a survey format, and how to deal with questions of data analysis. In addition to providing the "how-tos" of designing factorial survey experiments, the authors cover recent developments of similar methods, such as conjoint analyses, choice experiments, and more advanced statistical tools.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • Paperback: 168 sider
  • Udgiver: SAGE Publications, Incorporated (December 2014)
  • Forfattere: Katrin Auspurg og Thomas Hinz
  • ISBN: 9781452274188
Filling a gap in the literature of the field, Factorial Survey Experiments provides researchers with a p
1. Introduction2. Why and When to Use Factorial Survey Methods3. Setting Up the Experimental Design4. Setting Up the Survey5. Data Analyses6. Further Aspects7. Concluding Remarks

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Klassisk og moderne organisationsteori

Klassisk og moderne organisationsteori

Henrik Holt Larsen m.fl., Anne Reff Pedersen og Dan Kärreman
Hans Reitzel (2014)
605,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Klassisk og moderne samfundsteori, 6. udgave

Klassisk og moderne samfundsteori

Heine Andersen, Thora Margareta Bertilsson, Anders Blok, Thomas P. Boje, Hans Henrik Bruun, John L. Campbell, Mikael Carleheden, Liv Egholm, Willy Guneriussen, Roar Hagen, Bente Halkier, Kirsten Hastrup, Marie Bruvik Heinskou, Michael Hviid Jacobsen, Lars Bo Kaspersen, Nauja Kleist, Andreas Møller Mulvad, Rune Møller Stahl, Per Månson, Nina Nyberg Sørensen, Gunnar Olofsson, Poul Poder, Anders Ramsay, Bjørn Schiermer Andersen, Anders Sevelsted, Christian Stenbak Larsen, Jacob Torfing og Kaspar Villadsen
Hans Reitzel (2020)
820,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Biasbevidst ledelse - Sæt diversitet i spil og træf bedre beslutninger

Biasbevidst ledelse

Sæt diversitet i spil og træf bedre beslutninger
Christina Lundsgaard Ottsen og Sara Louise Muhr
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (2021)
450,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.