Viser: Moderne markedsføring

Moderne markedsføring, 4. udgave

Moderne markedsføring

Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
(2022)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
550,00 kr. 495,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Moderne markedsføring, 4. udgave

Moderne markedsføring Vital Source e-bog

Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
(2022)
Hans Reitzel
294,00 kr. 264,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 4. Udgave
  • Hæftet: 884 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2022)
  • Forfattere: Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
  • ISBN: 9788702317138

MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som for forbrugere.

TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Bogen behandler de klassiske markedsføringsteorier, - modeller, og -begreber. Samtidig inddrager og integrerer den de nyeste marketingbegreber og de digitale platforme og kanaler, der indebærer store muligheder for både markedsførere og forbrugere, men også trusler og udfordringer for de traditionelle tilgange og forretningsmodeller.

PROMOTIONPARAMETEREN i alle dens moderne former er grundigt beskrevet, analyseret og eksemplificeret med udgangspunkt i terminologien paid, owned og earned media. Online promotionformer og de nye implicitte reklameformater som fx branded content, influencer marketing og native advertising er behandlet i særskilte kapitler.

DENNE 4. UDGAVE er opdateret med de nyeste trends. Efter introduktion og diskussion af det grundlæggende koncept om værdiskabelse for kunderne er bogen opdelt i syv dele, der logisk gennemgår alle faser i en markedsføringsindsats:

  • Situationsanalyse, ekstern og intern
  • Overordnet strategi og målsætninger
  • Segmentering, målgrupper og positionering
  • International markedsføring
  • Værdiskabelse gennem produkt, pris og distribution
  • Værdiskabelse ved kommunikation til og med markedet
  • Evaluering af marketingindsatsen, herunder effektmåling

Bogen er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.

Detaljer om varen

  • 4. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2022)
  • Forfattere: Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
  • ISBN: 9788702418002R180
MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som for forbrugere.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Erhvervsøkonomi - videregående uddannelser, 5. udgave

Erhvervsøkonomi - videregående uddannelser Vital Source e-bog

Knud Erik Bang, Jan Furbo Sørensen og Bo Sundvang
Hans Reitzel (2019)
282,00 kr. 253,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Med andre øjne - om service, design og servicedesign, 1. udgave

Med andre øjne - om service, design og servicedesign Vital Source e-bog

Søren Bechmann og Mette Mikkelsen
Hans Reitzel (2019)
271,00 kr. 243,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Oplevelsesøkonomi, 3. udgave

Oplevelsesøkonomi Vital Source e-bog

Jan Halberg Madsen
Hans Reitzel (2023)
167,00 kr. 150,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne, 7. udgave

Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne Vital Source e-bog

Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen, Morten Dalbøge og Tilde Mathiasen Kornum
Hans Reitzel (2024)
270,00 kr. 243,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Metode: til markedsføring og service, 2. udgave

Metode: til markedsføring og service Vital Source e-bog

Per Bergfors,  Poul K. Faarup og  Jeanette Thomsen
Hans Reitzel (2022)
165,00 kr. 148,50 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en tidsbegrænset Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - og online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, note tagning m.v.

 

Bookshelf appen findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, se vores FAQ.