Viser: Med andre øjne - om service, design og servicedesign

Med andre øjne - om service, design og servicedesign, 1. udgave

Med andre øjne - om service, design og servicedesign

Mette Mikkelsen
(2019)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
530,00 kr. 477,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Med andre øjne - om service, design og servicedesign, 1. udgave

Med andre øjne - om service, design og servicedesign Vital Source e-bog

Søren Bechmann og Mette Mikkelsen
(2019)
Hans Reitzel
271,00 kr. 243,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 464 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2019)
  • ISBN: 9788741258423

Alt for længe har alt for mange organisationer været fokuseret på interne processer, strømlinede og optimerede værdikæder. Mange har stået med hovedet langt inde i maskinrummet og har fuldstændig overset, hvilken del af kroppen der er vendt ud mod resten af verden – mod blandt andet brugere, kunder, patienter og borgere.

Der er behov for at løfte blikket og for en ny tilgang til service, hvor beslutninger træffes med afsæt i værdiskabende brugerrejser, og ikke mindst for en tilgang, hvor værdi skabes med afsæt i en betragtning af problemer, udfordringer, muligheder, ydelser og oplevelser fra brugernes perspektiv. Der er brug for at se på verden med andre øjne, så brugernes reelle problemer, behov og ønsker afdækkes, og løsninger designes med afsæt i en forståelse for, hvorfor brugerne gør det, de gør, siger det, de siger og føler det de føler. Og hvor man samtidig minimerer det spild, der repræsenteres i flertallet af de dårlige løsninger, som oversvømmer markedet i dag.

Søren Bechmann og Mette Mikkelsen har skrevet en bog om service, design og servicedesign, som introducerer en ny logik og et andet blik på serviceydelsen. Der lægges vægt på definitionen af serviceydelsens natur samt en grundig beskrivelse af designprocessen og de faktorer, der spiller ind, når man designer serviceydelser.  Derudover gennemgås blandt andet forretningsmodeller, service blue print, designdefinitioner, servicedesignprincipper samt perspektiver på udviklingsopgaven.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2019)
  • Forfattere: Søren Bechmann og Mette Mikkelsen
  • ISBN: 9788702417845R180
Søren Bechmann og Mette Mikkelsen har skrevet en bog om service, design og servicedesign, som introducerer en ny logik og et andet blik på serviceydelsen. Der lægges vægt på definitionen af serviceydelsens natur samt en grundig beskrivelse af designprocessen og de faktorer, der spiller ind, når man designer serviceydelser.  Derudover gennemgås blandt andet forretningsmodeller, service blue print, designdefinitioner, servicedesignprincipper samt perspektiver på udviklingsopgaven.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Moderne markedsføring, 4. udgave

Moderne markedsføring Vital Source e-bog

Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
Hans Reitzel (2022)
294,00 kr. 264,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Oplevelsesøkonomi, 3. udgave

Oplevelsesøkonomi Vital Source e-bog

Jan Halberg Madsen
Hans Reitzel (2023)
167,00 kr. 150,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne, 7. udgave

Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne Vital Source e-bog

Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen, Morten Dalbøge og Tilde Mathiasen Kornum
Hans Reitzel (2024)
270,00 kr. 243,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Metode: til markedsføring og service, 2. udgave

Metode: til markedsføring og service Vital Source e-bog

Per Bergfors,  Poul K. Faarup og  Jeanette Thomsen
Hans Reitzel (2022)
165,00 kr. 148,50 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsjura for marketing & service (Ibog) Særudgave til Cphbusiness, 3. udgave
Online bog
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en tidsbegrænset Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - og online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, note tagning m.v.

 

Bookshelf appen findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, se vores FAQ.