Viser: Grundlæggende statistik for markedsføring og salg
Grundlæggende statistik
for markedsføring og salg
Kenneth Hansen
(2013)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
200,00 kr.
180,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Grundlæggende statistik for markedsføring og salg Vital Source e-bog
Kenneth Hansen
(2013)
Hans Reitzel
130,00 kr.
117,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Hæftet: 128 sider
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2013)
- ISBN: 9788741257976
Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data. I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller, hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2013)
- ISBN: 9788702417142R180
Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data. I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller, hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data. I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller, hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Andre har også købt
Erhvervsret til markedsføring og salg Vital Source e-bog
Louise Kragh Ottesen
Djøf Forlag
(2025)
317,00 kr.
285,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
International markedsføring Vital Source e-bog
Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
Trojka
(2019)
499,00 kr.
449,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Erhvervsjura - lovsamling, 2024-2025 Vital Source e-bog
Bjarke Tinten og Lotte Mohr Dupont-Mersing
Hans Reitzel
(2024)
172,00 kr.
154,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Globaløkonomi til marketing og service Vital Source e-bog
Hans Jørgen Biede
Hans Reitzel
(2024)
271,00 kr.
243,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne Vital Source e-bog
Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen, Morten Dalbøge og Tilde Mathiasen Kornum
Hans Reitzel
(2024)
285,00 kr.
256,50 kr.
Leveres umiddelbart efter køb