Viser: Markedsføring

Markedsføring - Teori og praksis, 1. udgave

Markedsføring

Teori og praksis
Jens Graff
(2020)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
450,00 kr.
Leveringstid ca. 3 hverdage
Markedsføring, 1. udgave
Søgbar e-bog

Markedsføring Vital Source e-bog

Jens Graff
(2020)
Samfundslitteratur
397,00 kr. 357,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Paperback: 604 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (April 2020)
  • ISBN: 9788759328781
Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, modeller og teorier inden for markedsføring. Digital markedsføring, sociale medier og digitalisering ses som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne. 
Bogen er struktureret som en traditionel markedsføringsplan. Det giver et naturligt flow, som letter forståelsen af indholdet. Bogen har fokus på det indlæringsmæssige og den konkrete brug af teorien i praksis. 
Bogens forfattere er undervisere, forskere og praktikere, der alle har et skarpt blik for markedsføringspraksis hvordan man i praksis kan arbejde med fagets teorier og modeller.  
Markedsføring. Teori og praksis er til studerende på diplom-, akademi- og bacheloruddannelserne på de danske erhvervsakademier og handelshøjskoler. 

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Samfundslitteratur (April 2020)
  • ISBN: 9788759336342

Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, teorier, modeller og værktøjer inden for markedsføring. Digital markedsføring; sociale medier og digitalisering behandles i bogen som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne.


Bogen er struktureret som en traditionel markedsføringsplan. Det giver et naturligt flow, som letter forståelsen af indholdet. Bogen har fokus på det indlæringsmæssige og den konkrete brug af teorien i praksis.


Bogens forfattere er undervisere, forskere og praktikere, der alle har et skarpt blik for markedsføringspraksis for hvordan man i praksis kan arbejde med fagets teorier og modeller.


Markedsføring. Teori og praksis er til studerende på diplom-, akademi- og bacheloruddannelserne på de danske erhvervsakademier og handelshøjskoler. Bogen vil også være værdifuld for mange markedsførere og erhvervsledere.

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Videnskabsteori, 1. udgave
Søgbar e-bog

Videnskabsteori Vital Source e-bog

Liv Egholm
Hans Reitzels Forlag (2023)
221,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsjura - for marketing og service, 11. udgave
Søgbar e-bog

Erhvervsjura - for marketing og service Vital Source e-bog

Bjarke Tinten
Hans Reitzels Forlag (2025)
341,00 kr. 306,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - eller Bookshelf online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, notetagning m.v.

 

Bookshelf læseren findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, klik her.