Viser: Globaløkonomi til marketing og service

Globaløkonomi til marketing og service, 4. udgave

Globaløkonomi til marketing og service

Hans Jørgen Biede
(2025)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
500,00 kr. 450,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
Globaløkonomi til marketing og service, 4. udgave
Søgbar e-bog

Globaløkonomi til marketing og service Vital Source e-bog

Hans Jørgen Biede
(2024)
Hans Reitzels Forlag
481,00 kr. 432,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 4. Udgave
  • Indbundet: 468 sider
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2025)
  • ISBN: 9788702412741

Globaløkonomi giver dig værktøjer til at forstå og analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt samfundsøkonomiske sammenhænge, og følger fagplanerne for markedsføringsøkonom- og serviceøkonomuddannelserne, men kan også bruges på andre, lignende uddannelser. 

Hovedtemaet i bogens første to dele er mikroøkonomi, herunder prisdannelsen under forskellige markedssituationer, effekten af offentlige indgreb samt miljø- og klimaøkonomi. Bogens tredje og fjerde del fokuserer på makroøkonomisk udvikling, med vægt på samfundsøkonomiske faktorer og myndigheders politikker til at påvirke udviklingen. 

I forhold til tidligere udgaver er flere kapitler opgraderet og moderniseret, især i mikroøkonomien. Bl.a. er der tilføjet et kapitel om den grønne omstilling, og adfærdsøkonomi er inddraget.

Den økonomiske teori bliver forklaret og illustreret med eksempler fra den virkelige verden, og derudover er bogen skrevet, så du også kan starte med makroøkonomien.

 

Om forfatteren:

Hans Jørgen Biede har også udgivet Mikroøkonomi – videregående uddannelser (6. udgave, 2024) og Makroøkonomi – videregående uddannelser (7. udgave, 2023).

Bogen ledsages af opgavebogen Globaløkonomi – opgaver, som følger lærebogens struktur.

Detaljer om varen

  • 4. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (December 2024)
  • ISBN: 9788702439052
Globaløkonomi giver dig værktøjer til at forstå og analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt samfundsøkonomiske sammenhænge, og følger fagplanerne for markedsføringsøkonom- og serviceøkonomuddannelserne, men kan også bruges på andre, lignende uddannelser. 
Hovedtemaet i bogens første to dele er mikroøkonomi, herunder prisdannelsen under forskellige markedssituationer, effekten af offentlige indgreb samt miljø- og klimaøkonomi. Bogens tredje og fjerde del fokuserer på makroøkonomisk udvikling, med vægt på samfundsøkonomiske faktorer og myndigheders politikker til at påvirke udviklingen. 
Den økonomiske teori bliver forklaret og illustreret med eksempler fra den virkelige verden, og derudover er bogen skrevet, så du også kan starte med makroøkonomien.
Licens varighed:
Online udgaven er tilgængelig: 365 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Globaløkonomi til marketing og service - opgaver, 4. udgave
Søgbar e-bog

Globaløkonomi til marketing og service - opgaver Vital Source e-bog

Peter Trier
Hans Reitzels Forlag (2025)
192,00 kr. 172,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til International markedsføring, 7. udgave
Søgbar e-bog

International markedsføring Vital Source e-bog

Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
Trojka (2019)
499,00 kr. 449,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til International markedsføring - Cases og opgaver, 7. udgave
Søgbar e-bog

International markedsføring - Cases og opgaver Vital Source e-bog

Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
Trojka (2019)
168,00 kr. 151,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Organisation, 8. udgave
Søgbar e-bog

Organisation Vital Source e-bog

Lone Hermann
Trojka (2024)
418,00 kr. 376,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsret til markedsføring og salg, 1. udgave
Søgbar e-bog

Erhvervsret til markedsføring og salg Vital Source e-bog

Louise Kragh Ottesen
Djøf Forlag (2024)
251,00 kr. 225,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - eller Bookshelf online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, notetagning m.v.

 

Bookshelf læseren findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, klik her.