Viser: Usability - Testmetoder til mere brugbare websites

Usability - Testmetoder til mere brugbare websites
Søgbar e-bog

Usability - Testmetoder til mere brugbare websites Vital Source e-bog

Ian Wisler-Poulsen og Ole Gregersen
(2017)
Wisler
238,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Usability - Testmetoder til mere brugbare websites

Usability

Testmetoder til mere brugbare websites
Ole Gregersen
(2017)
Sprog: Dansk
Wisler
285,00 kr. 256,50 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage

Detaljer om varen

  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Wisler (Juli 2017)
  • Forfattere: Ian Wisler-Poulsen og Ole Gregersen
  • ISBN: 9788771253085
En praksisorienteret og lettilgængelig bog, der gennemgår 6 testmetoder til brug i evaluering af et websites brugervenlighed. Metoderne kan tilsammen udgøre en usability-vurdering af et website.

Bogen beskriver, hvordan testforløb planlægges og udføres, hvad man skal være særligt opmærksom på i brugen af metoderne, og hvordan resultaterne præsenteres eller på anden måde dokumenteres.

Bogen kan bruges som introduktion til usability, både som princip og som generelt perspektiv i webdesign, med henvisninger til både teori og konkrete eksempler. Derudover kan den fungere som øvelsesbog.

De enkelte testmetoder er enkelt og trinvist beskrevet med de vigtigste opgaver i planlægning og udførelse.

I bogen gennemgås følgende testmetoder:   

• Gangstertest      
• Spørgeskema       
• Ekspertvurdering   
• Kortsortering       
• Brugertest       
• Tilgængelighedstest

Bogen henvender sig som udgangspunkt til to målgrupper: Professionelle i it-branchen, der har behov for inspiration og metoder til arbejdet med usability – samt til studerende, der har behov for en praksisorienteret indgang til arbejdet med brugervenlighed og bruger-centreret design. Bogen anvendes på forskellige uddannelser blandt andet  Multimediedesigneruddannelsen og på IT-Universitetet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • Paperback: 144 sider
  • Udgiver: Wisler (Juli 2017)
  • ISBN: 9788799993925

En praksisorienteret og lettilgængelig bog, der gennemgår 6 testmetoder til brug i evaluering af et websites brugervenlighed. Metoderne kan tilsammen udgøre en usability-vurdering af et website. Bogen beskriver, hvordan testforløb planlægges og udføres, hvad man skal være særligt opmærksom på i brugen af metoderne, og hvordan resultaterne præsenteres eller på anden måde dokumenteres. Bogen kan bruges som introduktion til usability, både som princip og som generelt perspektiv i webdesign, med henvisninger til både teori og konkrete eksempler. Derudover kan den fungere som øvelsesbog. De enkelte testmetoder er enkelt og trinvist beskrevet med de vigtigste opgaver i planlægning og udførelse. I bogen gennemgås følgende testmetoder:   

• Gangstertest      
• Spørgeskema       
• Ekspertvurdering   
• Kortsortering       
• Brugertest       
• Tilgængelighedstest

Bogen henvender sig som udgangspunkt til to målgrupper: Professionelle i it-branchen, der har behov for inspiration og metoder til arbejdet med usability – samt til studerende, der har behov for en praksisorienteret indgang til arbejdet med brugervenlighed og bruger-centreret design. Bogen anvendes på forskellige uddannelser blandt andet  Multimediedesigneruddannelsen og på IT-Universitetet. Bogen findes desuden i en engelsk udgave.

Andre der købte denne bog købte også:

miniaturebillede af omslaget til Graphic Design - The New Basics (Second Edition, Revised and Expanded), 2. udgave

Graphic Design

The New Basics (Second Edition, Revised and Expanded)
Ellen Lupton og Jennifer Cole Phillips
Princeton Architectural Press (2015)
259,00 kr. 233,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Kommunikation i multimediedesign, 2. udgave

Kommunikation i multimediedesign

David Engelby, Anne Mette Busch, Gunhild Marie Andersen og Torben Larsen
Hans Reitzel (2015)
430,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Dette er marketing - Man kan ikke se dig, før du selv lærer at se, 1. udgave

Dette er marketing

Man kan ikke se dig, før du selv lærer at se
Seth Godin
Content Publishing (2019)
290,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Online markedsføring - Den store grundbog, 6. udgave

Online markedsføring - Den store grundbog

Anders Hingeberg, Jakob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen
Kursusfabrikken (2021)
495,00 kr. 445,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

I samarbejde med
 
 
 
 

Om Polyteknisk Boghandel:

Vi er specialister i faglitteratur til det professionelle Danmark og leverer bøger til virksomheder og uddannelser over hele landet.  

 

Vi har normalt alle de bøger du skal bruge på lager - skulle vi være løbet tør, går der normalt kun 1-2 dage før vi igen kan levere. (Se leveringstid ved den enkelte bog)

 

Du kan betale med Dankort eller gængse kreditkort. (Inkl. Visa Electron) 

 

 

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os: poly@polyteknisk.dk