Viser: Product Management. Strategi, planlægning, marketing og eksekvering

Product Management. Strategi, planlægning, marketing og eksekvering, 1. udgave

Product Management. Strategi, planlægning, marketing og eksekvering

Jørgen Holm og Carsten Olesen
(2020)
Sprog: Dansk
Brandculture
395,00 kr.
Denne bog er desværre udsolgt fra forlaget og kan derfor ikke skaffes. Vi beklager.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Indbundet: 284 sider
  • Udgiver: Brandculture (Juni 2020)
  • Forfattere: Jørgen Holm og Carsten Olesen
  • ISBN: 9788799625215
Hvad skal der til for at blive dygtig til at arbejde med product management? Bogen ”Product Management. Strategi, planlægning, marketing, organisering og eksekvering” giver dig svar på, hvordan man opbygger et stærkt fundament for arbejdet, og hvordan man kan arbejde med at forbedre sin indsats. 
Bogen indeholder både gængse og nye teorier fra en række fagdiscipliner og konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med udvikling af nye produkter, ligesom der er stort fokus på at optimere lønsomheden af den eksisterende produktportefølje. 
Hovedafsnittene i bogen: 
1.       Produktledelse – teori og virkelighed?  2.       Organisering  3.       Produktstrategi  4.       Produktplanlægning  5.       Product marketing 
Bogen indeholder desuden en gennemarbejdet litteraturliste, der anviser den bedste litteratur i de forskellige fagdiscipliner, ligesom et udbygget stikordsregister gør bogen velegnet som håndbog og opslagsværk.

Andre der købte denne bog købte også:

miniaturebillede af omslaget til Business Ethics: Managing Corporate Citizenship and Sustainability in the Age of Globalization, 5. udgave
Søgbar e-bog

Business Ethics: Managing Corporate Citizenship and Sustainability in the Age of Globalization Vital Source e-bog

Andrew Crane, Dirk Matten, Sarah Glozer og Laura Spence
Oxford University Press (2019)
579,00 kr. 521,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Kotler: Marketing Management, 4. udgave
Søgbar e-bog

Kotler: Marketing Management Vital Source e-bog

Phil T. Kotler, Kevin Lane Keller, Malcolm Goodman, Mairead Brady og Torben Hansen
Pearson International (2019)
694,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til An Introduction to the Philosophy of Management, 1. udgave
Søgbar e-bog

An Introduction to the Philosophy of Management Vital Source e-bog

Paul Griseri
Sage Publishing (2013)
435,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Cross-Cultural Management, 4. udgave
Søgbar e-bog

Cross-Cultural Management Vital Source e-bog

David C. Thomas og Mark F. Peterson
Sage Publishing (2016)
698,00 kr. 628,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Help Marketing Bogen - Grundbogen i digital markedsføring , 2. udgave

Help Marketing Bogen

Grundbogen i digital markedsføring
(2021)
1.058,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

I samarbejde med
 
 
 
 

Om Polyteknisk Boghandel:

Vi er specialister i faglitteratur til det professionelle Danmark og leverer bøger til virksomheder og uddannelser over hele landet.  

 

Vi har normalt alle de bøger du skal bruge på lager - skulle vi være løbet tør, går der normalt kun 1-2 dage før vi igen kan levere. (Se leveringstid ved den enkelte bog)

 

Du kan betale med Dankort eller gængse kreditkort. (Inkl. Visa Electron) 

 

 

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os: poly@polyteknisk.dk