Viser: Product Management. Strategi, planlægning, marketing og eksekvering
Product Management. Strategi, planlægning, marketing og eksekvering
Jørgen Holm og Carsten Olesen
(2020)
Sprog: Dansk
Brandculture
395,00 kr.
Denne bog er desværre udsolgt fra forlaget og kan derfor ikke skaffes. Vi beklager.
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Indbundet: 284 sider
- Udgiver: Brandculture (Juni 2020)
- Forfattere: Jørgen Holm og Carsten Olesen
- ISBN: 9788799625215
Hvad skal der til for at blive dygtig til at arbejde med product management? Bogen ”Product Management. Strategi, planlægning, marketing, organisering og eksekvering” giver dig svar på, hvordan man opbygger et stærkt fundament for arbejdet, og hvordan man kan arbejde med at forbedre sin indsats.
Bogen indeholder både gængse og nye teorier fra en række fagdiscipliner og konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med udvikling af nye produkter, ligesom der er stort fokus på at optimere lønsomheden af den eksisterende produktportefølje.
Hovedafsnittene i bogen:
1. Produktledelse – teori og virkelighed? 2. Organisering 3. Produktstrategi 4. Produktplanlægning 5. Product marketing
Bogen indeholder desuden en gennemarbejdet litteraturliste, der anviser den bedste litteratur i de forskellige fagdiscipliner, ligesom et udbygget stikordsregister gør bogen velegnet som håndbog og opslagsværk.
Bogen indeholder både gængse og nye teorier fra en række fagdiscipliner og konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med udvikling af nye produkter, ligesom der er stort fokus på at optimere lønsomheden af den eksisterende produktportefølje.
Hovedafsnittene i bogen:
1. Produktledelse – teori og virkelighed? 2. Organisering 3. Produktstrategi 4. Produktplanlægning 5. Product marketing
Bogen indeholder desuden en gennemarbejdet litteraturliste, der anviser den bedste litteratur i de forskellige fagdiscipliner, ligesom et udbygget stikordsregister gør bogen velegnet som håndbog og opslagsværk.
Andre der købte denne bog købte også:
Business Ethics: Managing Corporate Citizenship and Sustainability in the Age of Globalization Vital Source e-bog
Andrew Crane, Dirk Matten, Sarah Glozer og Laura Spence
Oxford University Press
(2019)
579,00 kr.
521,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Kotler: Marketing Management Vital Source e-bog
Phil T. Kotler, Kevin Lane Keller, Malcolm Goodman, Mairead Brady og Torben Hansen
Pearson International
(2019)
694,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
An Introduction to the Philosophy of Management Vital Source e-bog
Paul Griseri
Sage Publishing
(2013)
435,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Cross-Cultural Management Vital Source e-bog
David C. Thomas og Mark F. Peterson
Sage Publishing
(2016)
698,00 kr.
628,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage