Viser: Den stærke værdikæde - Sådan skaber du konkurrencekraft
Den stærke værdikæde
Sådan skaber du konkurrencekraft
Jan Stentoft og Einar Scholte
(2016)
Sprog: Dansk
PubliShare
289,00 kr.
Leveringstid ca. 3 hverdage
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Paperback: 200 sider
- Udgiver: PubliShare (September 2016)
- Forfattere: Jan Stentoft og Einar Scholte
- ISBN: 9788771920147
Denne bog er en opskriftsbog, som visionære supply chain- og topledere kan anvende til at vende værdi-kæden fra at være en reaktiv operationel funktion til at blive en proaktiv strategisk funktion, der skaber succes for bundlinjen, toplinjen, lederne selv og virksomhedens netværk.
”Den stærke værdikæde” sætter fokus på et vigtigt område i virksomheders bestræbelser på at fastholde og udbygge konkurrencekraft. Vigtige ord er: fokus på kerneforretningen, systematiske forbedringer og god ledelse".
Niels Bjørn Christiansen, adm. direktør Danfoss A/S.
”Bogen giver med sit fokus på værdikæden opskriften på, hvordan man som leder kan løfte virksomhedens konkurrence- kraft. Opskriften er prioritering og eksekvering. Værd at læse når man tror på, at succes skabes indefra”. Michael Svane, direktør, DI Transport. ”Den stærke værdikæde tilbyder et væld af praktiske og pragmatiske greb til at styrke det vigtige samarbejde på tværs af værdikæden”.
Niels Duedahl, adm. direktør, SE.
”Denne bog er fyldt med praktiske eksempler, som enhver leder, der vil tage ansvar for digitalisering af sin værdikæde, har brug for”.
Leif Vestergaard, adm. direktør, EG A/S.
”Der er enorme potentialer i mange virksomheders værdikæder. Tre eksperter har sat sig sammen og skabt en metodebog. Et sæt værktøjer. Det handler om intelligent ledelse af værdikæden. Bogen er original, konkret og anvendelig. God læselyst!”
Steen Hildebrandt, ph.d., professor, Aarhus Universitet.
”Den stærke værdikæde” sætter fokus på et vigtigt område i virksomheders bestræbelser på at fastholde og udbygge konkurrencekraft. Vigtige ord er: fokus på kerneforretningen, systematiske forbedringer og god ledelse".
Niels Bjørn Christiansen, adm. direktør Danfoss A/S.
”Bogen giver med sit fokus på værdikæden opskriften på, hvordan man som leder kan løfte virksomhedens konkurrence- kraft. Opskriften er prioritering og eksekvering. Værd at læse når man tror på, at succes skabes indefra”. Michael Svane, direktør, DI Transport. ”Den stærke værdikæde tilbyder et væld af praktiske og pragmatiske greb til at styrke det vigtige samarbejde på tværs af værdikæden”.
Niels Duedahl, adm. direktør, SE.
”Denne bog er fyldt med praktiske eksempler, som enhver leder, der vil tage ansvar for digitalisering af sin værdikæde, har brug for”.
Leif Vestergaard, adm. direktør, EG A/S.
”Der er enorme potentialer i mange virksomheders værdikæder. Tre eksperter har sat sig sammen og skabt en metodebog. Et sæt værktøjer. Det handler om intelligent ledelse af værdikæden. Bogen er original, konkret og anvendelig. God læselyst!”
Steen Hildebrandt, ph.d., professor, Aarhus Universitet.
Andre der købte denne bog købte også:
Leveringstid ca. 3 hverdage
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
International markedsføring - lærebog
Susanne Østergaard Olsen Mette Risgaard Olsen Ivan Hassinggaard Mia Post-Lundgaard Bjarne Warming Jensen Finn Rolighed Andersen, Mette Risgaard Olsen, Ivan Hassinggaard, Mia Post-Lundgaard, Bjarne Warming Jensen og Finn Rolighed Andersen
Trojka
(2023)
579,95 kr.
521,96 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage