Viser: Problemløsende kampagner - Når kommunikation flytter viden, holdninger og handlinger

Problemløsende kampagner, 1. udgave
Søgbar e-bog

Problemløsende kampagner Vital Source e-bog

Dorte Schiøler
(2022)
Samfundslitteratur
367,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Problemløsende kampagner - Når kommunikation flytter viden, holdninger og handlinger

Problemløsende kampagner

Når kommunikation flytter viden, holdninger og handlinger
Dorte Schiøler
(2022)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
370,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Samfundslitteratur (Oktober 2022)
  • ISBN: 9788759340721

Kampagner, der bidrager til at løse komplekse samfundsproblemer, er vigtigere end nogensinde. Tænk på Sundhedsstyrelsens oplysningsindsats under coronapandemien eller trafikkampagner fra Rådet for Sikker Trafik. Det er eksempler på problemløsende kampagner, som skal flytte viden, holdninger og handlinger hos relevante målgrupper. For første gang bliver kampagnetypen behandlet selvstændigt på dansk i denne bog.

PROBLEMLØSENDE KAMPAGNER er en ny grundbog om den særlige kommunikationsdisciplin at planlægge kampagner, der kan løse samfundsmæssige problemer. Det er en krævende kampagnetype, som bygger på teoretiske refleksioner, systematiske analyser og et solidt planlægningsarbejde. Derfor udstyrer bogen læseren med den nødvendige viden til at udvikle og gennemføre problemløsende kampagner.

Bogen giver hjælp til seks konkrete faser i planlægningen af problemløsende kampagner:

  • Situationsanalyse
  • Målgruppeanalyse
  • Strategi
  • Løsning
  • Udrulning
  • Evaluering

PROBLEMLØSENDE KAMPAGNER henvender sig især til studerende på videregående uddannelser, der skal udvikle, tilrettelægge og håndtere kampagner med et socialt sigte. Den er også relevant for kommunikationsmedarbejdere og -ansvarlige, som fx søger inspiration til at skabe struktur i kampagneplanlægningen og arbejdet med kampagnemål, målgrupper, udformning af budskab, koncept, samarbejde, evaluering og meget mere. Bogen er kort sagt også en håndbog om problemløsende kampagner – fra teori til praktisk planlægning.

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • Hæftet: 302 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (Oktober 2022)
  • ISBN: 9788759338803
Kampagner, der bidrager til at løse komplekse samfundsproblemer, er vigtigere end nogensinde. Tænk på Sundhedsstyrelsens oplysningsindsats under coronapandemien eller trafikkampagner fra Rådet for Sikker Trafik. Det er eksempler på problemløsende kampagner, som skal flytte viden, holdninger og handlinger hos relevante målgrupper. For første gang bliver kampagnetypen behandlet selvstændigt på dansk i denne bog.
PROBLEMLØSENDE KAMPAGNER er en ny grundbog om den særlige kommunikationsdisciplin at planlægge kampagner, der kan løse samfundsmæssige problemer. Det er en krævende kampagnetype, som bygger på teoretiske refleksioner, systematiske analyser og et solidt planlægningsarbejde. Derfor udstyrer bogen læseren med den nødvendige viden til at udvikle og gennemføre problemløsende kampagner.
Bogen giver hjælp til seks konkrete faser i planlægningen af problemløsende kampagner:
  • Situationsanalyse
  • Målgruppeanalyse
  • Strategi
  • Løsning
  • Udrulning
  • Evaluering
PROBLEMLØSENDE KAMPAGNER henvender sig især til studerende på videregående uddannelser, der skal udvikle, tilrettelægge og håndtere kampagner med et socialt sigte. Den er også relevant for kommunikationsmedarbejdere og -ansvarlige, som fx søger inspiration til at skabe struktur i kampagneplanlægningen og arbejdet med kampagnemål, målgrupper, udformning af budskab, koncept, samarbejde, evaluering og meget mere. Bogen er kort sagt også en håndbog om problemløsende kampagner – fra teori til praktisk planlægning.

Andre der købte denne bog købte også:

miniaturebillede af omslaget til Thinking, Fast and Slow

Thinking, Fast and Slow

Daniel Kahneman
Farrar, Straus & Giroux (2013)
239,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Slå til! - Den effektive rådgivers DNA, 1. udgave

Slå til!

Den effektive rådgivers DNA
Anne Katrine Lund
Gyldendal (2018)
300,00 kr.
Print on demand - leveres om ca. 7 dage
miniaturebillede af omslaget til Kommunikationsplanlægning i praksis

Kommunikationsplanlægning i praksis

Louise Hørslev
Samfundslitteratur (2021)
245,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Vanedyr, 1. udgave

Vanedyr

Nicklas Brendborg
Grønningen 1 (2023)
299,95 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

I samarbejde med
 
 
 
 

Om Polyteknisk Boghandel:

Vi er specialister i faglitteratur til det professionelle Danmark og leverer bøger til virksomheder og uddannelser over hele landet.  

 

Vi har normalt alle de bøger du skal bruge på lager - skulle vi være løbet tør, går der normalt kun 1-2 dage før vi igen kan levere. (Se leveringstid ved den enkelte bog)

 

Du kan betale med Dankort eller gængse kreditkort. (Inkl. Visa Electron) 

 

 

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os: poly@polyteknisk.dk