Viser: Forandringskommunikation

Forandringskommunikation, 1. udgave
Søgbar e-bog

Forandringskommunikation Vital Source e-bog

(2016)
Samfundslitteratur
134,00 kr. 120,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Forandringskommunikation, 1. udgave

Forandringskommunikation

(2016)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
150,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Samfundslitteratur (September 2016)
  • ISBN: 9788759327180

Forandring fylder meget i private og offentlige organisationer; fra udmeldingen af en ny strategi, fusion, besparelse og organisationsændring til implementeringen af nye retningslinjer og værdigrundlag. Uanset baggrund og målsætning har forandringerne én ting til fælles; kommunikationen skal planlægges omhyggeligt, hvis forandringsprocessen skal være både effektiv og tage hensyn til medarbejdernes behov.  


Denne bog om intern forandringskommunikation hviler på teorier og erfaringer fra strategisk kommunikation suppleret med indsigter fra organisationspsykologien. Først når man tager højde for følelsers betydning, og alt det der sker under overfladen i og mellem mennesker i forandring kommer man helt og helskindet i mål med forandringsprocessen.


Bogen introducerer et forskningsbaseret fundament for den efterfølgende gennemgang af, hvordan man skridt for skridt planlægger sig til den mest effektive forandringskommunikation. Bogen rummer to cases om forandringsprocesser i Novo Nordisk og på Odense Universitetshospital.


FORANDRINGSKOMMUNIKATION henvender sig til lederen, der ønsker en kort introduktion til forandringskommunikation, til HR- og kommunikationsmedarbejderen, der søger opdateret inspiration til rådgivnings- og planlægningsarbejdet, og til den studerende, der skriver projekt inden for feltet.


 

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Paperback: 126 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (August 2016)
  • ISBN: 9788759325940

Forandring fylder meget i private og offentlige organisationer; fra udmeldingen af en ny strategi, fusion, besparelse og organisationsændring til implementeringen af nye retningslinjer og værdigrundlag. Uanset baggrund og målsætning har forandringerne én ting til fælles; kommunikationen skal planlægges omhyggeligt, hvis forandringsprocessen skal være både effektiv og tage hensyn til medarbejdernes behov.  

Denne bog om intern forandringskommunikation hviler på teorier og erfaringer fra strategisk kommunikation suppleret med indsigter fra organisationspsykologien. Først når man tager højde for følelsers betydning, og alt det der sker under overfladen i og mellem mennesker i forandring kommer man helt og helskindet i mål med forandringsprocessen.

Bogen introducerer et forskningsbaseret fundament for den efterfølgende gennemgang af, hvordan man skridt for skridt planlægger sig til den mest effektive forandringskommunikation.

Bogen rummer to cases om forandringsprocesser i Novo Nordisk og på Odense Universitetshospital.

FORANDRINGSKOMMUNIKATION henvender sig til lederen, der ønsker en kort introduktion til forandringskommunikation, til HR- og kommunikationsmedarbejderen, der søger opdateret inspiration til rådgivnings- og planlægningsarbejdet, og til den studerende, der skriver projekt inden for feltet.

Helle Petersen er kommunikationsforsker og -rådgiver, ph.d., MPO og lektor i arbejds- og organisationspsykologi ved Institut for Mennesker og Teknologi, Roskilde Universitet.

Andre der købte denne bog købte også:

miniaturebillede af omslaget til Fair proces - Fra upopulære forandringer til medarbejdere, der udvikler løsninger, 2. udgave

Fair proces

Fra upopulære forandringer til medarbejdere, der udvikler løsninger
Bo Vestergaard
Fair Proces (2019)
375,00 kr. 337,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Mikroforandringer - Et medarbejderblik på organisationsforandringer

Mikroforandringer

Et medarbejderblik på organisationsforandringer
Signe Bruskin
Dansk psykologisk Forlag (2021)
280,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Kommunikation skaber din organisation, 2. udgave

Kommunikation skaber din organisation

Heidi Hansen
Hans Reitzel (2014)
425,00 kr. 382,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Forandringsledelse i et narrativt perspektiv, 1. udgave

Forandringsledelse i et narrativt perspektiv

Claus Nygaard og Hanne Fredslund
Dansk psykologisk Forlag (2015)
260,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Ledelseskommunikation, 1. udgave

Ledelseskommunikation

Marianne Wolff Lundholt og Anette Uldall
Samfundslitteratur (2018)
210,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

I samarbejde med
 
 
 
 

Om Polyteknisk Boghandel:

Vi er specialister i faglitteratur til det professionelle Danmark og leverer bøger til virksomheder og uddannelser over hele landet.  

 

Vi har normalt alle de bøger du skal bruge på lager - skulle vi være løbet tør, går der normalt kun 1-2 dage før vi igen kan levere. (Se leveringstid ved den enkelte bog)

 

Du kan betale med Dankort eller gængse kreditkort. (Inkl. Visa Electron) 

 

 

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os: poly@polyteknisk.dk