Viser: Supply Chain Management and Marketing

Supply Chain Management and Marketing, 1. udgave

Supply Chain Management and Marketing

Thomas Lindholm Uth, Jens Lassen, Jesper Gudman Frederiksen og Holger B. Nielsen
(2017)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
380,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 232 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (Januar 2017)
  • Forfattere: Thomas Lindholm Uth, Jens Lassen, Jesper Gudman Frederiksen og Holger B. Nielsen
  • ISBN: 9788741263663

Supply Chain Management and Marketing er engelsk udgave af Supply chain management og marketing - organisering og optimering af forsyningskæden. Det er en praksisnær lærebog om forsyningskæden, der gennemgår optimeringsmuligheder både upstream og downstream i forsyningskæden.

Læseren bliver i stand til at planlægge og gennemføre valg af distributionskanaler og anvendelse af mellemhandlere og agenter i både dansk og international distribution. Endvidere gør bogen læseren i stand til at optimere de væsentligste kanaler på BtB- og BtC-markederne, herunder detailleddets fysiske og webbaserede butikker samt integrationen mellem kanaler i form af omnichannel.

Bogen gør ligeledes læseren i stand til at træffe valg om sortimentsstyring, håndtere relationer og fastlægge de planlægningsprincipper, der skal styre forsyningskædens aktiviteter på baggrund af viden om kædens målgruppe. Endelig gennemgås også indkøb samt styring af lagre og fysisk distribution i forsyningskæden. Udgangspunktet for bogen er SCM-tankegangen, hvor der tænkes i logistisk effektivitet og optimal logistisk strategi.

Bogen er rettet mod praksisorienterede erhvervsrettede uddannelser og passer fx til 2. semester på markedsføringsøkonomuddannelsen.

Som underviser kan du få adgang til forlagets undervisersite, hvor du kan finde lektionsplaner, cases, opgaver og PowerPoints til brug i undervisningen. Kontakt hrf@hansreitzel.dk for at få adgang til sitet og de mange ekstra ressourcer, der knytter sig til bogen.

Andre der købte denne bog købte også:

miniaturebillede af omslaget til Global Marketing, 8. udgave

Global Marketing

Svend Hollensen
Pearson Education, Limited (2020)
729,00 kr. 656,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Financial Management - for the Academy Profession Programme- exercises, 2. udgave

Financial Management - for the Academy Profession Programme- exercises

Torben Rosenkilde Jensen og Morten Dalbøge
Hans Reitzel (2018)
220,00 kr. 198,00 kr.
Leveringstid ca. 3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Business Law - for Marketing and Services, 2. udgave

Business Law - for Marketing and Services

Kennet Fischer Föh, Bjarke Tinten og Anne Mette Bryde Nibe
Hans Reitzel (2019)
330,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Organisational theory - a practical approach, 1. udgave

Organisational theory

a practical approach
Lars Krogh Jensen og Henriette Bjerreskov
Hans Reitzel (2010)
385,00 kr. 346,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

I samarbejde med
 
 
 
 

Om Polyteknisk Boghandel:

Vi er specialister i faglitteratur til det professionelle Danmark og leverer bøger til virksomheder og uddannelser over hele landet.  

 

Vi har normalt alle de bøger du skal bruge på lager - skulle vi være løbet tør, går der normalt kun 1-2 dage før vi igen kan levere. (Se leveringstid ved den enkelte bog)

 

Du kan betale med Dankort eller gængse kreditkort. (Inkl. Visa Electron) 

 

 

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os: poly@polyteknisk.dk