Viser: Giv dit brand en personlig stemme - Effektfulde kampagner med strategisk brug af influencermarketing

Giv dit brand en personlig stemme - Effektfulde kampagner med strategisk brug af influencermarketing, 1. udgave

Giv dit brand en personlig stemme

Effektfulde kampagner med strategisk brug af influencermarketing
Louise Bonfils Høck
(2020)
Sprog: Dansk
Gyldendal
300,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 278 sider
  • Udgiver: Gyldendal (August 2020)
  • ISBN: 9788702298840
En influencer kan være mange ting. Det kan være en, der bestyrer en professionel kanal, hvor indhold af høj kvalitet når ud til flere hundredetusinde følgere. Det kan være en, der udsender en videodagbog, eller som livestreamer fra teenageværelset om mode og skønhed. Eller det kan være en, der spiller Fortnite med sin vennekreds som modtagere.   Influencermarketing er den hastigst voksende marketing- og kommunikationskanal i disse år, for marketingpotentialet kan være enormt. Men arbejdet med influencere kan også være en skræmmende jungle at kaste sig ud i. Og selvom det lykkes at finde vej, kan det være svært at vide, hvordan man bedst samarbejder med influencerne og efterfølgende måler sine resultater. Bogen går systematisk til værks og gennemgår fra A-Z, hvordan man arbejder strategisk med influencere:   Sådan lægger du den rette kampagnestrategi Sådan vælger du den rette influencer Sådan udvikler du godt indhold i samarbejde med influenceren Hvad kræver det at gennemføre influencerkampagner? Hvordan kan man måle og dokumentere effekten af indsatsen?   Med denne bog i hånden får du en tjekliste med best practice-guidelines og sikkerhed for, at du får tænkt alt igennem og sikrer dig det bedst mulige afsæt for succesfulde influencerkampagner.

Andre der købte denne bog købte også:

miniaturebillede af omslaget til Projektsucces - Hvad enhver leder bør vide om projekter og projektledelse

Projektsucces

Hvad enhver leder bør vide om projekter og projektledelse
Erling S. Andersen og Pernille Eskerod
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (2017)
325,00 kr. 292,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Content Marketing bogen, 3. udgave

Content Marketing bogen

Joakim Ditlev og Signe Damgaard Jepsen
Content marketing bogen (2020)
295,00 kr. 265,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Retail Management - Konceptudvikling og styring, 5. udgave

Retail Management

Konceptudvikling og styring
Peter Skjold Mogensen
Retail Books (2021)
379,00 kr.
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
miniaturebillede af omslaget til Statistik for ikke-statistikere, 3. udgave

Statistik for ikke-statistikere

Birger Stjernholm Madsen
Samfundslitteratur (2017)
290,00 kr. 261,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Kommunikation i praksis, 2. udgave

Kommunikation i praksis

Heidi Andersen og Marianne Leth Jørnø
Samfundslitteratur (2020)
340,00 kr. 306,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

I samarbejde med
 
 
 
 

Om Polyteknisk Boghandel:

Vi er specialister i faglitteratur til det professionelle Danmark og leverer bøger til virksomheder og uddannelser over hele landet.  

 

Vi har normalt alle de bøger du skal bruge på lager - skulle vi være løbet tør, går der normalt kun 1-2 dage før vi igen kan levere. (Se leveringstid ved den enkelte bog)

 

Du kan betale med Dankort eller gængse kreditkort. (Inkl. Visa Electron) 

 

 

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os: poly@polyteknisk.dk