Viser: Good Strategy/Bad Strategy - The Difference and Why It Matters

Good Strategy/Bad Strategy
Søgbar e-bog

Good Strategy/Bad Strategy Vital Source e-bog

Richard Rumelt
(2011)
Profile books
124,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Good Strategy/Bad Strategy - The Difference and Why It Matters

Good Strategy/Bad Strategy

The Difference and Why It Matters
Richard Rumelt
(2017)
Sprog: Engelsk
Profile Books Limited
146,00 kr.
Print on demand. Leveringstid vil være ca 2-3 uger.

Detaljer om varen

  • Vital Source searchable e-book (Reflowable pages)
  • Udgiver: Profile books (Juni 2011)
  • ISBN: 9781847657466

When Richard Rumelt's Good Strategy/Bad Strategy was published in 2011, it immediately struck a chord, calling out as bad strategy the mish-mash of pop culture, motivational slogans and business buzz speak so often and misleadingly masquerading as the real thing.

Since then, his original and pragmatic ideas have won fans around the world and continue to help readers to recognise and avoid the elements of bad strategy and adopt good, action-oriented strategies that honestly acknowledge the challenges being faced and offer straightforward approaches to overcoming them. Strategy should not be equated with ambition, leadership, vision or planning; rather, it is coherent action backed by an argument.

For Rumelt, the heart of good strategy is insight into the hidden power in any situation, and into an appropriate response - whether launching a new product, fighting a war or putting a man on the moon. Drawing on examples of the good and the bad from across all sectors and all ages, he shows how this insight can be cultivated with a wide variety of tools that lead to better thinking and better strategy, strategy that cuts through the hype and gets results.

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 10 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 10 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • Paperback: 336 sider
  • Udgiver: Profile Books Limited (September 2017)
  • ISBN: 9781781256176
A Profile Business Classic edition of one of the most important and critically acclaimed books on strategy ever written.

Andre der købte denne bog købte også:

miniaturebillede af omslaget til Playing to Win - How Strategy Really Works

Playing to Win

How Strategy Really Works
A. G. Lafley og Roger L. Martin
Harvard Business Review Press (2013)
332,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 15 hverdage

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

I samarbejde med
 
 
 
 

Om Polyteknisk Boghandel:

Vi er specialister i faglitteratur til det professionelle Danmark og leverer bøger til virksomheder og uddannelser over hele landet.  

 

Vi har normalt alle de bøger du skal bruge på lager - skulle vi være løbet tør, går der normalt kun 1-2 dage før vi igen kan levere. (Se leveringstid ved den enkelte bog)

 

Du kan betale med Dankort eller gængse kreditkort. (Inkl. Visa Electron) 

 

 

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os: poly@polyteknisk.dk