Viser: Globaløkonomi til marketing og service

Globaløkonomi til marketing og service, 4. udgave

Globaløkonomi til marketing og service

Hans Jørgen Biede
(2025)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
500,00 kr. 450,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
Globaløkonomi til marketing og service, 4. udgave

Globaløkonomi til marketing og service Vital Source e-bog

Hans Jørgen Biede
(2024)
Hans Reitzel
271,00 kr. 243,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 4. Udgave
  • Indbundet: 468 sider
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2025)
  • ISBN: 9788702412741

Globaløkonomi giver dig værktøjer til at forstå og analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt samfundsøkonomiske sammenhænge, og følger fagplanerne for markedsføringsøkonom- og serviceøkonomuddannelserne, men kan også bruges på andre, lignende uddannelser. 

Hovedtemaet i bogens første to dele er mikroøkonomi, herunder prisdannelsen under forskellige markedssituationer, effekten af offentlige indgreb samt miljø- og klimaøkonomi. Bogens tredje og fjerde del fokuserer på makroøkonomisk udvikling, med vægt på samfundsøkonomiske faktorer og myndigheders politikker til at påvirke udviklingen. 

I forhold til tidligere udgaver er flere kapitler opgraderet og moderniseret, især i mikroøkonomien. Bl.a. er der tilføjet et kapitel om den grønne omstilling, og adfærdsøkonomi er inddraget.

Den økonomiske teori bliver forklaret og illustreret med eksempler fra den virkelige verden, og derudover er bogen skrevet, så du også kan starte med makroøkonomien.

 

Om forfatteren:

Hans Jørgen Biede har også udgivet Mikroøkonomi – videregående uddannelser (6. udgave, 2024) og Makroøkonomi – videregående uddannelser (7. udgave, 2023).

Bogen ledsages af opgavebogen Globaløkonomi – opgaver, som følger lærebogens struktur.

Detaljer om varen

  • 4. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (December 2024)
  • ISBN: 9788702439052R180
Globaløkonomi giver dig værktøjer til at forstå og analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt samfundsøkonomiske sammenhænge, og følger fagplanerne for markedsføringsøkonom- og serviceøkonomuddannelserne, men kan også bruges på andre, lignende uddannelser. 
Hovedtemaet i bogens første to dele er mikroøkonomi, herunder prisdannelsen under forskellige markedssituationer, effekten af offentlige indgreb samt miljø- og klimaøkonomi. Bogens tredje og fjerde del fokuserer på makroøkonomisk udvikling, med vægt på samfundsøkonomiske faktorer og myndigheders politikker til at påvirke udviklingen. 
Den økonomiske teori bliver forklaret og illustreret med eksempler fra den virkelige verden, og derudover er bogen skrevet, så du også kan starte med makroøkonomien.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Andre der købte denne bog købte også:

miniaturebillede af omslaget til Globaløkonomi til marketing og service - opgaver, 4. udgave

Globaløkonomi til marketing og service - opgaver Vital Source e-bog

Peter Trier
Hans Reitzel (2025)
130,00 kr. 117,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Digital Semesterpakke Markedsføringsøkonom 1. sem Cphbusiness Søerne Forår 2025 - NB! Indeholder IKKE de 2 Globaløkonomi bøger, de skal bestilles separat

Digital Semesterpakke Markedsføringsøkonom 1. sem Cphbusiness Søerne Forår 2025 Online bogpakke

NB! Indeholder IKKE de 2 Globaløkonomi bøger, de skal bestilles separat
(2025)
2.422,00 kr. 2.179,00 kr.
Bestil nu og få pakken leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Statistik for ikke-statistikere, 3. udgave

Statistik for ikke-statistikere

Birger Stjernholm Madsen
Samfundslitteratur (2017)
290,00 kr. 261,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til International markedsføring, 7. udgave
Søgbar e-bog

International markedsføring Vital Source e-bog

Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
Trojka (2023)
499,00 kr. 449,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Supply chain management og marketing, 1. udgave

Supply chain management og marketing Vital Source e-bog

Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
Hans Reitzel (2023)
199,00 kr. 179,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

I samarbejde med
 
 
 
 

Om Polyteknisk Boghandel:

Vi er specialister i faglitteratur til det professionelle Danmark og leverer bøger til virksomheder og uddannelser over hele landet.  

 

Vi har normalt alle de bøger du skal bruge på lager - skulle vi være løbet tør, går der normalt kun 1-2 dage før vi igen kan levere. (Se leveringstid ved den enkelte bog)

 

Du kan betale med Dankort eller gængse kreditkort. (Inkl. Visa Electron) 

 

 

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os: poly@polyteknisk.dk