Viser: Markedsføring for de finansielle uddannelser

Markedsføring - for de finansielle uddannelser, 2. udgave

Markedsføring - for de finansielle uddannelser

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
480,00 kr. 432,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
Markedsføring for de finansielle uddannelser, 2. udgave
Søgbar e-bog

Markedsføring for de finansielle uddannelser Vital Source e-bog

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Hans Reitzel
247,00 kr. 222,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Markedsføring for de finansielle uddannelser, 2. udgave
Søgbar e-bog

Markedsføring for de finansielle uddannelser Vital Source e-bog

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Hans Reitzel
374,00 kr. 336,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Markedsføring for de finansielle uddannelser, 2. udgave
Søgbar e-bog

Markedsføring for de finansielle uddannelser Vital Source e-bog

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Hans Reitzels Forlag
433,00 kr. 389,70 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 596 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2023)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og Ane Kathrine Bo Johansen
  • ISBN: 9788702404463

Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at  markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. 

Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. 

Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding. 

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2023)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
  • ISBN: 9788702419993R180
Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at  markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding. 
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2023)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
  • ISBN: 9788702419993R365
Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at  markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding. 
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2023)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
  • ISBN: 9788702419993
Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at  markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding. 
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Andre der købte denne bog købte også:

miniaturebillede af omslaget til Organisation, 7. udgave
Søgbar e-bog

Organisation Vital Source e-bog

Erik Staunstrup, Peter Lütken Hertel-Storm og Niels Vestergaard Olsen
Trojka (2021)
378,00 kr. 340,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Sig du kan li' mig (epub) - Indholdsstrategi for sociale medier

Sig du kan li' mig (epub)

Indholdsstrategi for sociale medier
Gyldendal (2015)
158,00 kr. 142,20 kr.
Ebog - download link sendes pr email inden for 1 arbejdsdag
miniaturebillede af omslaget til Årsrapport og regnskabsanalyse (Ibog) Særudgave til Cphbusiness - (digitalt kompendie)
Online bog

Årsrapport og regnskabsanalyse (Ibog) Særudgave til Cphbusiness Online bog

(digitalt kompendie)
Hans Reitzel (2021)
145,00 kr. 130,50 kr.
Denne titel er udgået og kan derfor ikke bestilles. Vi beklager.
miniaturebillede af omslaget til Organisation, 8. udgave
Søgbar e-bog

Organisation Vital Source e-bog

Lone Hermann
Trojka (2024)
418,00 kr. 376,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Business Model Generation

Business Model Generation

Alexander Osterwalder og Yves Pigneur
Gyldendal (2013)
399,00 kr. 359,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

I samarbejde med
 
 
 
 

Om Polyteknisk Boghandel:

Vi er specialister i faglitteratur til det professionelle Danmark og leverer bøger til virksomheder og uddannelser over hele landet.  

 

Vi har normalt alle de bøger du skal bruge på lager - skulle vi være løbet tør, går der normalt kun 1-2 dage før vi igen kan levere. (Se leveringstid ved den enkelte bog)

 

Du kan betale med Dankort eller gængse kreditkort. (Inkl. Visa Electron) 

 

 

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os: poly@polyteknisk.dk