Viser: Value Proposition Design - Sådan skaber du produkter og serviceydelser som kunderne vil have
Value Proposition Design
Sådan skaber du produkter og serviceydelser som kunderne vil have
Gregory Bernarda og Alan Smith
(2015)
Sprog: Dansk
4mativ
299,00 kr.
269,10 kr.
7 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 1. Udgave
- 291 sider
- Udgiver: 4mativ (September 2015)
- Forfattere: Gregory Bernarda og Alan Smith
- ISBN: 9788799840700
Forfatterne til den internationale mega bestseller ”Business Model Generation” forklarer hvordan man skaber Value Propositions som kunderne bare må have.
”Value Proposition Design” hjælper dig med at håndtere alle virksomheders væsentligste udfordring – at skabe attraktive produkter og serviceydelser som kunderne vil have.
Denne praktiske bog vil, sammen med dens ”Online Companion” lære dig om de værktøjer og processer du behøver for at få succes.
Ved at anvende samme inspirerende visuelle format som forfatterteamets globale mega bestseller, ”Business Model Generation” forklarer forfatterne i denne opfølgningsbog hvordan man kan anvende ”Value Proposition Canvas” der er et praktisk værktøj til at designe, teste, skabe og håndtere produkter og serviceydelser som kunderne rent faktisk efterspørger.
”Value Proposition Design” er til alle der har oplevet at være frustrerede over: forretningsmøder der bestod af endeløse diskussioner, anelser og intuitioner fremfor kendsgerninger, dyre nye produktlanceringer der blev til ingenting eller bare er blevet skuffet over en god idé der endte i fiasko.
Bogen hjælper dig med at forstå mønstrene ved fantastiske Value Propositions, at komme tættere på kunderne og undgå at spilde tid med idéer der ikke virker. Du vil lære den simple men grundige proces det er at designe og teste Value Propositions for på den måde at fjerne gætværk fra det at skabe produkter og serviceydelser der fuldstændig matcher kunders behov og begær.
Praktiske øvelser, illustrationer og værktøjer hjælper dig med hurtigt og effektivt at forbedre dit produkt, serviceydelse eller din nye forretningsidé. Som et supplement giver bogen eksklusiv adgang til en ”Online Companion” på Strategyzer.com.
Der vil du kunne gennemføre interaktive øvelser, vurdere dit arbejde, lære fra ligesindede og hente Pdf filer, checklister og meget mere.
”Value Proposition Design” er fuldstændig integreret med og komplementerer ”Business Model Canvas” fra forgængeren ”Business Model Generation”, der er et værktøj som både iværksættere og store koncerner som: MasterCard, 3M, Coca Cola, GE, Fujitsu, LEGO, Colgate-Palmolive og mange flere har taget til sig.
”Value Proposition Design” giver dig en gennemafprøvet metode til at få succes med Value Propositions der sælger og som er indlejret i forretningsmodeller der virker.
”Value Proposition Design” hjælper dig med at håndtere alle virksomheders væsentligste udfordring – at skabe attraktive produkter og serviceydelser som kunderne vil have.
Denne praktiske bog vil, sammen med dens ”Online Companion” lære dig om de værktøjer og processer du behøver for at få succes.
Ved at anvende samme inspirerende visuelle format som forfatterteamets globale mega bestseller, ”Business Model Generation” forklarer forfatterne i denne opfølgningsbog hvordan man kan anvende ”Value Proposition Canvas” der er et praktisk værktøj til at designe, teste, skabe og håndtere produkter og serviceydelser som kunderne rent faktisk efterspørger.
”Value Proposition Design” er til alle der har oplevet at være frustrerede over: forretningsmøder der bestod af endeløse diskussioner, anelser og intuitioner fremfor kendsgerninger, dyre nye produktlanceringer der blev til ingenting eller bare er blevet skuffet over en god idé der endte i fiasko.
Bogen hjælper dig med at forstå mønstrene ved fantastiske Value Propositions, at komme tættere på kunderne og undgå at spilde tid med idéer der ikke virker. Du vil lære den simple men grundige proces det er at designe og teste Value Propositions for på den måde at fjerne gætværk fra det at skabe produkter og serviceydelser der fuldstændig matcher kunders behov og begær.
Praktiske øvelser, illustrationer og værktøjer hjælper dig med hurtigt og effektivt at forbedre dit produkt, serviceydelse eller din nye forretningsidé. Som et supplement giver bogen eksklusiv adgang til en ”Online Companion” på Strategyzer.com.
Der vil du kunne gennemføre interaktive øvelser, vurdere dit arbejde, lære fra ligesindede og hente Pdf filer, checklister og meget mere.
”Value Proposition Design” er fuldstændig integreret med og komplementerer ”Business Model Canvas” fra forgængeren ”Business Model Generation”, der er et værktøj som både iværksættere og store koncerner som: MasterCard, 3M, Coca Cola, GE, Fujitsu, LEGO, Colgate-Palmolive og mange flere har taget til sig.
”Value Proposition Design” giver dig en gennemafprøvet metode til at få succes med Value Propositions der sælger og som er indlejret i forretningsmodeller der virker.
Andre har også købt
Business Model Generation
Alexander Osterwalder og Yves Pigneur
Gyldendal
(2013)
399,00 kr.
359,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Det gyldne overblik
akademisk opgaveskrivning på 1 time
Simon Svendsen og Lasse Løber
Hans Reitzel
(2018)
175,00 kr.
157,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
The Right It
Why So Many Ideas Fail and How to Make Sure Yours Succeed
Alberto Savoia
HarperCollins Publishers
(2019)
248,00 kr.
223,20 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 15 hverdage
om ca. 15 hverdage
Ten Types of Innovation
The Discipline of Building Breakthroughs
Larry Keeley, Helen Walters, Ryan Pikkel og Brian Quinn
John Wiley & Sons, Limited
(2013)
298,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 15 hverdage
om ca. 15 hverdage