Viser: CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder - Mindset, strategi, ledelse og performance i fremtidens forretningsmodeller
CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder
Mindset, strategi, ledelse og performance i fremtidens forretningsmodeller
Per Østergaard Jacobsen
(2020)
Sprog: Dansk
Efficiens
350,00 kr.
315,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Paperback: 480 sider
- Udgiver: Efficiens (Januar 2020)
- ISBN: 9788799571437
CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder er en håndbog i kundeorientering med fokus på mindset, strategi, ledelse & performance i fremtidens (bæredygtige) forretningsmodeller. Ikke alene har vi et bud på løsningen til at forhindre et fejlslået CRM-projekt. Værktøjskassen kan også anvendes på de mange digitaliseringsprojekter som kommer de kommende år.
Vi har udviklet på den populære Business Model Canvas og gjort den tidssvarende. Vi udfordrer de forskellige kundetilfredshedsmålinger og NPS vanetænkningen.
Vi lukker definitivt ned for AIDA modellen og præsentere en ny model for kunderejsen baseret på kundens ECO-system og med kundeværdi med udgangspunkt i kortlægningen af forbrugeradfærden.
Vi ser på den nye loyalitetsmodel, og på segmenteringsmodeller.Vi advarer mod at anvende personas og kommer naturligvis med opskriften på hvordan man gør det rigtige rigtigt.
Det starter med dig som leder/beslutningstager/influencer og medarbejder. Er du klar til at udvikle, forandre og forankre?
Professor Torsten Ringberg, CBS, Lektor Pernille Rydèn, DTU og Christian Daugaard, Nordisk SoMe Lead, BCG, er gæsteskribenter.
Vi har udviklet på den populære Business Model Canvas og gjort den tidssvarende. Vi udfordrer de forskellige kundetilfredshedsmålinger og NPS vanetænkningen.
Vi lukker definitivt ned for AIDA modellen og præsentere en ny model for kunderejsen baseret på kundens ECO-system og med kundeværdi med udgangspunkt i kortlægningen af forbrugeradfærden.
Vi ser på den nye loyalitetsmodel, og på segmenteringsmodeller.Vi advarer mod at anvende personas og kommer naturligvis med opskriften på hvordan man gør det rigtige rigtigt.
Det starter med dig som leder/beslutningstager/influencer og medarbejder. Er du klar til at udvikle, forandre og forankre?
Professor Torsten Ringberg, CBS, Lektor Pernille Rydèn, DTU og Christian Daugaard, Nordisk SoMe Lead, BCG, er gæsteskribenter.
Andre har også købt
Regnskabsanalyse og værdiansættelse Vital Source e-bog
Ole Sørensen
Nord Academic
(2022)
399,00 kr.
359,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Projektledelse Vital Source e-bog
Niels Vestergaard Olsen og Susanne Muusmann Lassen
Trojka
(2021)
310,00 kr.
279,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Online markedsføring - Den store grundbog
Anders Hingeberg, Jakob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen
Kursusfabrikken
(2021)
495,00 kr.
445,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Skat for de finansielle uddannelser
2024
Henrik Steen Andersen, Dorthe Jørgensen, Erik Schou Nielsen og Anne Mette Voldbjerg
Hans Reitzel
(2024)
315,00 kr.
283,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Leveres umiddelbart efter køb