Viser: Forskningskommunikation - En praktisk håndbog til eksperter og forskere

Forskningskommunikation, 1. udgave
Søgbar e-bog

Forskningskommunikation Vital Source e-bog

Anders Monrad Rendtorff
(2020)
Samfundslitteratur
286,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Forskningskommunikation - En praktisk håndbog til eksperter og forskere, 1. udgave

Forskningskommunikation

En praktisk håndbog til eksperter og forskere
Anders Monrad Rendtorff
(2020)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
330,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Samfundslitteratur (Marts 2020)
  • ISBN: 9788759336168

Hvordan kommunikerer du effektivt om din ekspertviden og forskning til offentligheden og udvalgte målgrupper? Hvordan samarbejder du mest hensigtsmæssigt med journalister? Og hvordan bruger du sociale medier på den mest optimale måde?


Disse vigtige spørgsmål bliver besvaret i denne praktiske håndbog om forskningskommunikation.


I en kompleks verden, hvor forskningsbaseret viden bliver vigtigere og vigtigere, samtidig med at mange taler om et postfaktuelt samfund, må du som ekspert og forsker stå fast på, at du har en solid og kvalitetssikret viden og at den viden er vigtig for det omkringliggende samfund og for kvalificeringen af den offentlige debat.


Håndbogen er baseret på forskning i strategisk kommunikation, medier, journalistik og ikke mindst forskningskommunikation. Med det udgangspunkt demonstrerer Gitte Gravengaard og Anders Monrad Rendtorff, hvordan du som ekspert og forsker kan lægge en strategi for din forskningskommunikation.


Bogen rummer en række konkrete anbefalinger og praktiske værktøjer, der kan hjælpe dig i dine bestræbelser på at kommunikere effektivt om din viden til den brede offentlighed.


Læs mere på forskningskommunikation.net


Gitte Gravengaard er kommunikationsforsker på Københavns Universitet, og Anders Monrad Rendtorff er mangeårig kommunikationsdirektør i en række store danske virksomheder. De har begge undervist i strategisk kommunikation og forskningskommunikation på danske universiteter.


Forfattersamarbejdet mellem den erfarne kommunikationsforsker og den erfarne kommunikationsdirektør er netop denne bogs store styrke og særkende.


 

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Paperback: 263 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (Marts 2020)
  • ISBN: 9788759331460
Hvordan kommunikerer du effektivt om din ekspertviden og forskning til offentligheden og udvalgte målgrupper? Hvordan samarbejder du mest hensigtsmæssigt med journalister? Og hvordan bruger du sociale medier på den mest optimale måde? Disse vigtige spørgsmål bliver besvaret i denne praktiske håndbog om forskningskommunikation.   
I en kompleks verden, hvor forskningsbaseret viden bliver vigtigere og vigtigere, samtidig med at mange taler om et postfaktuelt samfund, må du som ekspert og forsker stå fast på, at du har en solid og kvalitetssikret viden – og at den viden er vigtig for det omkringliggende samfund og for kvalificeringen af den offentlige debat.   
Håndbogen er baseret på forskning i strategisk kommunikation, medier, journalistik og ikke mindst forskningskommunikation. Med det udgangspunkt demonstrerer Gitte Gravengaard og Anders Monrad Rendtorff, hvordan du som ekspert og forsker kan lægge en strategi for din forskningskommunikation. Bogen rummer en række konkrete anbefalinger og praktiske værktøjer, der kan hjælpe dig i dine bestræbelser på at kommunikere effektivt om din viden til den brede offentlighed.  
 Læs mere på forskningskommunikation.net     

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Interpreting Qualitative Data, 7. udgave

Interpreting Qualitative Data

David Silverman
SAGE Publications, Limited (2024)
478,00 kr.
Print on demand. Leveringstid vil være ca 2-3 uger.
miniaturebillede af omslaget til Qualitative Data Analysis with NVivo, 4. udgave

Qualitative Data Analysis with NVivo

Jenine Beekhuyzen og Pat Bazeley
SAGE Publications, Limited (2024)
499,00 kr.
Print on demand. Leveringstid vil være ca 2-3 uger.
miniaturebillede af omslaget til A Realist Theory of Science

A Realist Theory of Science

Macmillan Publishers Limited (2008)
275,00 kr.
Print on demand. Leveringstid vil være ca 2-3 uger.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.