Viser: Markedsføring - Teori og praksis

Markedsføring, 1. udgave
Søgbar e-bog

Markedsføring Vital Source e-bog

Jens Graff
(2020)
Samfundslitteratur
397,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Markedsføring - Teori og praksis, 1. udgave

Markedsføring

Teori og praksis
Jens Graff
(2020)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
450,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Samfundslitteratur (April 2020)
  • ISBN: 9788759336342

Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, teorier, modeller og værktøjer inden for markedsføring. Digital markedsføring; sociale medier og digitalisering behandles i bogen som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne.


Bogen er struktureret som en traditionel markedsføringsplan. Det giver et naturligt flow, som letter forståelsen af indholdet. Bogen har fokus på det indlæringsmæssige og den konkrete brug af teorien i praksis.


Bogens forfattere er undervisere, forskere og praktikere, der alle har et skarpt blik for markedsføringspraksis for hvordan man i praksis kan arbejde med fagets teorier og modeller.


Markedsføring. Teori og praksis er til studerende på diplom-, akademi- og bacheloruddannelserne på de danske erhvervsakademier og handelshøjskoler. Bogen vil også være værdifuld for mange markedsførere og erhvervsledere.

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Paperback: 604 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (April 2020)
  • ISBN: 9788759328781
Markedsføring. Teori og praksis er en grundlæggende indføring i centrale begreber, modeller og teorier inden for markedsføring. Digital markedsføring, sociale medier og digitalisering ses som en integreret del af markedsføringsaktiviteterne. 
Bogen er struktureret som en traditionel markedsføringsplan. Det giver et naturligt flow, som letter forståelsen af indholdet. Bogen har fokus på det indlæringsmæssige og den konkrete brug af teorien i praksis. 
Bogens forfattere er undervisere, forskere og praktikere, der alle har et skarpt blik for markedsføringspraksis hvordan man i praksis kan arbejde med fagets teorier og modeller.  
Markedsføring. Teori og praksis er til studerende på diplom-, akademi- og bacheloruddannelserne på de danske erhvervsakademier og handelshøjskoler. 

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.