Viser: Relationsstrategi - Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer
Relationsstrategi Vital Source e-bog
(2012)
Relationsstrategi
Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer
(2012)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Samfundslitteratur (November 2012)
- ISBN: 9788759324233
Et nyt relationsparadigme er ved at vinde frem: Det involverende relationsparadigme. Nye teknologier, forretningsmodeller og kommunikationsformer forandrer den måde, virksomheder skaber og udvikler relationer på - relationer som i dag skal være kendetegnet ved innovation, co-creation og brugerinvolvering.
Lars Sandstrøm beskriver strategiske modeller og værktøjer til at forstå, udvikle og lede relationer og netværk i en virkelighed, hvor den traditionelle markedsføring og corporate branding er på retur.
Virksomhederne mangler værktøjer til at navigere blandt de nye krav, som interessenter stiller i relationsøkonomien. Ledere og medarbejdere oplever, at de deltager i både formelle og uformelle netværk uden en veldefineret strategi for, hvordan både virksomheden og dens interessenter kan få værdi af at dele viden, at samarbejde og at kommunikere.
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- Hæftet: 209 sider
- Udgiver: Samfundslitteratur (November 2012)
- ISBN: 9788759316931