Viser: Digital modenhed - Strategi, teknologi, organisation og lederskab i 5 generationer
Digital modenhed Vital Source e-bog
Pernille Kræmmergaard
(2024)
Djøf Forlag
411,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Digital modenhed
Strategi, teknologi, organisation og lederskab i 5 generationer
Pernille Kræmmergaard
(2021)
Sprog: Dansk
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF)
425,00 kr.
9 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Djøf Forlag (April 2024)
- ISBN: 9788771986389
Når virksomheder og organisationer indfører ny teknologi, har det afgørende indflydelse på virksomhedens strategi og den måde, de organiserer sig på. Teknologierne er i dag meget mere end redskaber, som man som leder kan nøjes med at sige ja eller nej til at investere i. De er blevet grundlaget for nye forretningsmodeller, nye produkter og nye services, ligesom de forandrer forholdet til kunder og borgere, til samarbejdspartnere og de ansattes hverdag og faglighed. Teknologierne giver altså enestående muligheder for at styrke konkurrencepositionen og imødekomme kunders og borgeres krav og forventninger på nye måder. Men de stiller også nye krav til dit lederskab.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato:.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 5 år fra købsdato:.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Hæftet
- Udgiver: Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (September 2021)
- ISBN: 9788757452594
Når virksomheder og organisationer indfører ny teknologi, har det afgørende indflydelse på virksomhedens strategi og den måde, de organiserer sig på. Teknologierne er i dag meget mere end redskaber, som man som leder kan nøjes med at sige ja eller nej til at investere i. De er blevet grundlaget for nye forretningsmodeller, nye produkter og nye services, ligesom de forandrer forholdet til kunder og borgere, til samarbejdspartnere og de ansattes hverdag og faglighed.
Teknologierne giver altså enestående muligheder for at styrke konkurrencepositionen og imødekomme kunders og borgeres krav og forventninger på nye måder. Men de stiller også nye krav til dit lederskab.
Digital modenhed – strategi, teknologi, organisation og lederskab i 5 generationer viser, hvordan teknologien har udviklet sig i generationer siden digitaliseringens spæde begyndelse, og hvad hvert udviklingstrin stiller af nye krav til strategi, organisation og lederskab.
Du skal som leder ikke nødvendigvis være teknologisk ekspert. Men du skal forstå, hvordan din virksomhed eller organisation til stadighed kan skabe ny værdi for kunder og borgere med digitale muligheder, og hvordan det gør jer til en attraktiv og udviklende arbejdsplads og en eftertragtet samarbejdspartner.
Teknologierne udvikler sig, uanset om du gør det eller ej. Men du kan vælge at udvikle dig med dem, så du både kan se deres potentiale til at gøre verden bedre og skabe værdi og undgå deres faldgruber.
Bogen er for alle ledere, som gerne vil kunne bruge den kraft, som teknologierne er, på en måde, som er relevant for virksomhedens digitale udviklingstrin. Og som samtidig peger fremad.
Teknologierne giver altså enestående muligheder for at styrke konkurrencepositionen og imødekomme kunders og borgeres krav og forventninger på nye måder. Men de stiller også nye krav til dit lederskab.
Digital modenhed – strategi, teknologi, organisation og lederskab i 5 generationer viser, hvordan teknologien har udviklet sig i generationer siden digitaliseringens spæde begyndelse, og hvad hvert udviklingstrin stiller af nye krav til strategi, organisation og lederskab.
Du skal som leder ikke nødvendigvis være teknologisk ekspert. Men du skal forstå, hvordan din virksomhed eller organisation til stadighed kan skabe ny værdi for kunder og borgere med digitale muligheder, og hvordan det gør jer til en attraktiv og udviklende arbejdsplads og en eftertragtet samarbejdspartner.
Teknologierne udvikler sig, uanset om du gør det eller ej. Men du kan vælge at udvikle dig med dem, så du både kan se deres potentiale til at gøre verden bedre og skabe værdi og undgå deres faldgruber.
Bogen er for alle ledere, som gerne vil kunne bruge den kraft, som teknologierne er, på en måde, som er relevant for virksomhedens digitale udviklingstrin. Og som samtidig peger fremad.
Andre har også købt
Adfærdsdrevet gevinstrealisering
En praktisk guide
Rasmus Rytter
Akademisk Forlag
(2020)
299,95 kr.
269,96 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Digital transformation
10 evner din organsation skal mestre
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF)
(2019)
350,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden
Gyldendal
(2017)
300,00 kr.
270,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.